Segíthetünk? Fékmester Ügyfélszolgálat

Várj egy percet mielőtt kilépsz!

FOGADD EL EZT A 3000 FT ÉRTÉKŰ KUPONT

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


Hogyan tudok kapcsolatba lépni Önökkel?
Minden munkanap, hétfőtől-péntekig 8:00-17:00 között telefonon, e-mailben vagy akár személyesen is elérhetőek vagyunk. A hétvége folyamán e-mailben válaszolunk az árajánlatkérésekre.

Hogyan tudok rendelni Önöktől?
Rendeléseket leadhatja a webáruházunkban, de akár e-mailben vagy telefonon, minden esetben igaz, hogy a feltüntetett internetes ár vonatkozik Önre.

Az árajánlatomra, vagy rendelésemre nem jött még válasz?
Kollégáink munkaidőben pár órán belül válaszolnak minden árajánlatra, és a rendelések esetén is rövid időn belül mindenkinek kapnia kell egy nem automata e-mailt, mely mindig tartalmazza a kiszállítás pontos napját. Ha ezek esetlegesen nem érkeznek meg, kérem, jelezzék, mert valószínűleg nem jó e-mail cím lett megadva, vagy a válaszleveleket érdemes a spam-ek között keresni.

A webáruházban feltüntetett árak bruttóban vagy nettóban értendőek?
Természetesen, minden általunk feltüntetett ár bruttó (tartalmazza az ÁFÁ-t), hisz mi az utcai vásárlásokat szeretnénk kielégíteni, és mivel célközönségünk ezt szokta meg mindenhol, mi is ezt tartjuk szem előtt.

A webáruházban feltüntetett termékek mindegyike szállítható?
Természetesen, azt nem mondhatjuk, hogy webáruházunkban feltüntetett közel ötszázezer termék mindegyike szállítható, de szerencsére mostanra legtöbb márka már több beszállítótól is beszerezhető, így legtöbb terméket tudjuk szállítani. A szállíthatóságról a legjobb, ha előtte mindig érdeklődik, vagy a termékek mellett elhelyezett szállíthatósági információ is nyújt ebben segítséget, de rendelés alkalmával a kiszállítás napjáról pontosan visszaigazolunk. Esetleges nem szállíthatóság esetén, más azonos minőségű alternatívát ajánlunk.

A nulla forintos termékek nem szállíthatók, nem lehet megrendelni őket?
Ha a webáruházunkban egy termék nulla forinttal szerepel, az csak annyit jelent, hogy a fő beszállítónktól nem rendelhető. Szerencsére, mostanra már sok terméket több beszállítótól is be tudunk szerezni, így ha vagy e-mailben, vagy telefonon, cikkszám alapján érdeklődik a termék felől, legtöbb esetben tudunk segíteni Önnek a beszerzéssel kapcsolatban.

Csak az oldalon megtalálható termékekben tudunk segíteni?
Nem, szerencsére a magyarországi összes nagy beszállítóval kapcsolatban állunk, de ez már tovább bővült egy lengyel, egy cseh, és egy román beszállító termékeivel is. Vagyis jóval több termékben és márkában tudunk segíteni, mint ami az oldalunkon egyelőre megtalálható. (természetesen ezt folyamatosan fejlesztjük)

Mennyi időn belül kapom meg a megrendelt terméket?
A termék szállíthatósága esetén, legtöbb termékünkre igaz, hogy ha a rendelés 12 óráig megtörténik, akkor már aznap elküldésre kerül a termék és másnap kiszállításra kerül a csomag. Ha csak külső forrásból tudjuk beszerezni a terméket, akkor egy plusz nappal később lehet Önnél a megrendelt áru. Erről mindig e-mailben küldünk visszaigazolást.

Hogyan tudom lemondani a megrendelt terméket, van-e lehetőség a visszaküldésre?
Természetesen, ha valamelyik termékünket megrendelte, azt akár telefonon, akár e-mailben is lemondhatja. Semmilyen, következménnyel vagy plusz költséggel nem jár ez Ön számára, de kérem a lentebb taglalt feltételeket vegyék figyelembe.

Minden terméket visszaveszünk 14 naptári napon belül, azonban kérjük, hogy az eredeti csomagolásában legyen a termék, és a csomagolás is egy újból eladható külsővel rendelkezzen. (nem széttépett, tiszta zsíros stb.. ) Maga a termék se legyen sérült, ne legyenek rajta beépítési nyomok. Tőlünk is a beszállító csak ilyen formában hajlandó visszavásárolni. Egyes beszállítók 14 munkanap után visszaveszik az árut, de bizonyos százalék levonása után teszik csak ezt meg. Erről mindig csak a konkrét termék esetében tudunk pontos felvilágosítást adni. Ha a megrendelt termék sokkal később kerül beszerelésre, akkor érdemes ellenőrizni, hogy jó lesz a kocsihoz.

Mi a megrendelésnek a menete, miről kapok visszaigazolást, hova kell utalnom, ha az utalást választottam?
A webáruházban történő megrendelést követően, mindenki kap egy visszaigazoló e-mailt, melyben található egy link, melyre kattintással meg kell erősíteni a rendelést. Ezt követően a kollégáink küldenek egy személyre szabott e-mailt, melyben feltüntetjük a kiszállítás pontos napját. Ezen e-mail tartalmazza a banki adatokat, ha a megrendelés leadásakor az előre utalást választották ki. A futárszolgálat a kiszállítás napján, a megrendeléskor megadott telefonszámra küld automatikusan egy sms-t, és az sms szövegrészében megadott telefonszámon lehetőség van a futár elérésére, és egyeztetésre. A Magyar Posta esetében, a csomagot két napon megpróbálják kézbesíteni, ha ez idő alatt nem találják otthon a címzettet, akkor a postán átvehető a csomag.

A megrendelt terméke(ke)t van mód átvenni a debreceni irodájukban?
Igen, minden termékünket, a megrendelést követően a visszaigazoló e-mailben megadott időponttól át lehet venni a debreceni irodánkban, ha ezt szállítási formát választotta ki a rendelés leadásakor.

A fékbetétek és a féktárcsák árai darabra vagy párban értendőek?
Nálunk, is mint legtöbb magyarországi kereskedőnél a féktárcsa ára az darabra értendő, de természetesen a fékbetéteknél ez egy garnitúrát, vagyis 4db-ot jelent. (az egy tengelyhez szükséges összes mennyiség benne van a dobozban) Hasonlóan van ez fékdobnál és a hozzá tartozó fékpofánál is.


A lengéscsillapítók ára darabra vagy párban értendő, és hány év garancia van ezen termékekre?
A legtöbb lengéscsillapítóra 2 év garancia van (ALKO, BOGE, SACHS, KAYABA, MAGNETI MARELLI, LIP, OPTIMAL, MONROE) de van egy pár kivétel, amelyre 3 év garanciát vállal a beszállító (MONROE REFLEX), természetesen csak akkor ha párban van cserélve.

Miért van az, hogy egy általam megrendelt márka dobozában, egy másik gyártó terméke található?
Még a legnagyobb cégek (SKF, LUK, SACHS stb.) sem tudnak minden alkatrészt saját maguk gyártani, ezért egy másik gyártó által gyártott alkatrészt csomagolnak saját márkajelzésű dobozba. Minden ilyen esetben kiemelten ügyelnek a minőségre, csak azonos minőségű termékeket csomagolnak a dobozaikba.

Kapcsolat
4028, Debrecen, Sámsoni u. 16/B.
Telefon: +36 30 9264 160
Telefon: +36 20 9150 340
Telefon: +36 70 3705 259
info@fekmester.hu
Fekmester.hu a facebookonFekmester.hu a facebookon
Fekmester.hu a Google+-onFekmester.hu a Google+-on