Segíthetünk? Fékmester Ügyfélszolgálat
Termékek

Termékek

24 termék megjelenítése 36 termék közül
Elérhetőség: Szállítható
1 180 Ft
Elérhetőség: Szállítható
2 060 Ft
Elérhetőség: Szállítható
490 Ft
Elérhetőség: Szállítható
950 Ft
  • LIQUI MOLY Fékszerelő paszta 10 g.Minden fékrendszerhez.Fékbetétek hátuljához,dobfékek alkatrészeinek kenéséhez.
Elérhetőség: Szállítható
645 Ft
  • Poliglikolok és észterek alapú szintetikus fékfolyadék, amely korrózió- és oxidációgátlókat tartalmaz. Minden hagyományos fékberendezés és tengelykapcsoló hidraulikus rendszeréhez tervezve. A termék tulajdonságai: - Bórsavat tartalmaz, amely teljesen semlegesíti a vízkondenzátumot; - Biztosítja a fékrendszer megbízható működését bármilyen környezeti hőmérsékleten a megnövekedett forráspont (>245 °C) és a kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságok (-40 °C-ig) miatt; - A legmagasabb kémiai és termikus stabilitással rendelkezik; - Kiváló kenési és viszkozitási-hőmérséklet-tulajdonságokat kínál; - Semlegesíti a gőzbuborékok képződését; - Elasztomerekkel kompatibilis; - Teljesen inaktív a fékrendszer egyes részeinél. Agresszív a fényezésre. Kövesse a gyártó utasításait a használati utasításban! Eleget tesz a SAE JI703, ISO 4925, FMV SS 116 DOT 4 követelményeinek.
Elérhetőség: Szállítható
1 520 Ft
  • Poliglikolok és észterek alapú szintetikus fékfolyadék, amely korrózió- és oxidációgátlókat tartalmaz. Minden hagyományos fékberendezés és tengelykapcsoló hidraulikus rendszeréhez tervezve. A termék tulajdonságai: - Bórsavat tartalmaz, amely teljesen semlegesíti a vízkondenzátumot; - Biztosítja a fékrendszer megbízható működését bármilyen környezeti hőmérsékleten a megnövekedett forráspont (>245 °C) és a kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságok (-40 °C-ig) miatt; - A legmagasabb kémiai és termikus stabilitással rendelkezik; - Kiváló kenési és viszkozitási-hőmérséklet-tulajdonságokat kínál; - Semlegesíti a gőzbuborékok képződését; - Elasztomerekkel kompatibilis; - Teljesen inaktív a fékrendszer egyes részeinél. Agresszív a fényezésre. Kövesse a gyártó utasításait a használati utasításban! Eleget tesz a SAE JI703, ISO 4925, FMV SS 116 DOT 4 követelményeinek.
Elérhetőség: Szállítható
890 Ft
  • Speciális zsír a fékrendszer mozgó részeinek, például féknyeregnek, vezetõknek, csapoknak és dugattyúknak az összeszerelés során történõ kenésére. Biztosítja a rendszer megfelelő működését. Megakadályozza a korróziót és a lerakódást. Üzemi hőmérséklet: -40 és 220 ° C között.
Elérhetőség: Szállítható
1 250 Ft
Elérhetőség: Szállítható
1 825 Ft
Elérhetőség: Szállítható
3 195 Ft
  • Textar féktisztító spray 500 ml.Gyorsan száradó, hatékony készítmény a tárcsák, fékek, dobok, pofák, a fékrendszer részei és egyéb mechanikai alkatrészek tisztítására és zsírtalanítására. olajok, közúti szennyeződések tökéletes eltávolítására. Gyorsan elpárolog.
Elérhetőség: Szállítható
1 315 Ft
Elérhetőség: Szállítható
1 385 Ft
  • Alaposan és gyorsan tisztítja a fék- és kuplungalkatrészeket. Használati utasítás: a bepiszkolódott részeket befújjuk, és a hatóanyagot lefolyni hagyjuk. Erős szennyeződésnél többször ismételjük a műveletet.
Elérhetőség: Szállítható
1 195 Ft
Elérhetőség: Szállítható
9 440 Ft
  • Nagy teljesítményű, hosszú élettartamú, teljes mértékben szintetikus fékfolyadék. Javasolt bármely típusú hidraulikusan működtetett fék és kuplung rendszerhez, és speciálisan az ABS rendszerekhez. Ezt a nem szilikon alapú folyadékot a DOT 5.1 szabványnak megfelelően fejlesztették ki, és megfelel a DOT 4 és DOT 2 gyártói ajánlásoknak is. Úgy alakították ki, hogy biztonságos fékezést biztosítson a legnehezebb feltételek mellett is. DOT 5.1, FMVSS DOT 3, FMVSS DOT 4, FMVSS DOT 4plus, SAE J1703
Elérhetőség: Szállítható
2 050 Ft
  • Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék tárcsa, dob- és ABS fékrendszerekhez és tengelykapcsolókhoz. A kereskedelemben kapható szintetikus fékfolyadékokkal keverhető, a versenysport fékfolyadékainak kivételével. A magas száraz ( >260 oC) illetve nedves forráspont ( >180 oC) hosszú élettartamat biztosít a fékfolyadéknak. A magas forráspont azért fontos, mert a fékfolyadékok elnyelik a levegő nedvességtartalmát, ezáltal csökkentve a forráspontot és ezáltal a fékezés biztonságát is. Minden olyan fékrendszerhez használható, ahol a DOT 5.1, DOT 4 és DOT 3 az előírás. Mindenekelőtt az ABS rendszerekhez került kifejlesztésre. Az alacsonyabb viszkozitás gyorsabb átfolyást garantál az ABS rendszer szelepein keresztül. Ásványi és szilikon bázisú termékekkel nem keverhető. Szabvány: SAE J 1703; ISO 4925; DOT 5.1, DOT 4 & DOT 3
Elérhetőség: Szállítható
3 345 Ft
Elérhetőség: Szállítható
2 700 Ft
  • Teljesen szintetikus fékfolyadék. Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék és kuplungolaj nagyon magas forrásponttal ( szárazforráspont 312 oC ). Nagyon magas hőstabilitás, aminek eredményeként minden, a versenysportban jelenleg használatos fékrendszerhez megfelel. Meghaladja a viszkozitás kivételével -40 oC-on a DOT 5.1 paramétereit. A nagyon magas nedves forráspont ( 216 ) oC hatékony fékezést biztosít esős időben is. Nem szabad ásványi és szilikonos fékfolyadékokkal keverni. Szabvány: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925
Elérhetőség: Szállítható
4 020 Ft
  • Teljesen szintetikus fékfolyadék hidraulikus működtetésű fék- és váltórendszerekhez. agyon magas forráspont ( 325 oC ), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bázisú DOT 5 (260 oC) és DOT 4 (230oC) értékeit. Nagyon hatásossá teszi a fékezést még szélsőséges körülmények között is. A fékekhez terelendő hűtő légmennyiség csökkentése lényegesen kedvezőbb aerodinamikai kialakítást biztosít a versenyautók számára. Szabvány: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925
Elérhetőség: Szállítható
5 110 Ft
  • A termék nagy hatásfokú hatóanyag kombinációja (100%) a műhely- és szervizkarbantartó munkák kiváló segédanyaga. Eltávolítja az olajos, zsíros maradványokat és szennyeződéseket. Az egészségkárosító fék és kuplungport megköti. Tisztítja az csatlakozásokat. Abszolút tiszta és jó dörzsértékű felületet eredményez. Gyors tisztítás, másodpercek alatt száraz felület.Használat előtt jól rázza fel. A tisztítandó felületet alaposan fújja be, és hagyja hatni a terméket. Erős szennyeződés esetén a folyamatot ismételje meg.
Elérhetőség: Szállítható
1 280 Ft
Elérhetőség: Szállítható
2 720 Ft
Elérhetőség: Szállítható
3 415 Ft
  • Ez a termékadatlap a gépjárművek fék- és kuplungberendezéseiben hidraulikafolyadékként alkalmazásra kerülő ATE DOT 4 TYP 200 fékfolyadék tulajdonságait írja le. Ez – a gépjárművek hidraulikus fék- és kuplungberendezéseiben alkalmazott – fékfolyadék a legjobb vízmegkötőképességgel és a legmagasabb forrásponttartalékkal rendelkezik az összes ATE fékfolyadék között. Az összetétel meghatározó részei a vízmegkötő polietilénglikoléter-bórsavészterek és a speciálisan ehhez a csúcsteljesítményű folyadékhoz kifejlesztett adalékanyagok. A nedves forrási hőmérséklet közel 200° C-os értékkel került maximalizálásra a lehető leghosszabb fékfolyadék csereintervallumok elérése és - a használt, elvizesedett fékfolyadékban a felforrósodott féknyergekben az erős fékezések során fellépő gőzbuborékképződés veszélyének - minimalizálása érdekében. Az ATE DOT 4 TYP 200 fékfolyadék teljesíti és felülmúlja többek között az FMVSS-Nr. 116 – DOT 4, SAE J1704 és ISO 4925, 4. osztály, fékfolyadékokra vonatkozó szabványok követelményeit. Tárolhatóság –20° C ... 40° C közti tárolási hőmérsékleten: A gyárilag lezárt csomagolásban max. 5 év. Terméktulajdonságok: Jelleg: Homogén, átlátszó Szín: sárga Forrási hőmérséklet: min. 280° C Nedves forrási hőmérséklet: min. 198° C Viszkozitás –40° C-on: max. 1400 mm²/s Viszkozitás +100° C-on: 2,2 ... 2,8 mm²/s Víztartalom: max. 0,20% A fékfolyadékot rendszeresen cserélni kell. A járműgyártó által megadott csereintervallumokat be kell tartani. A járműgyártó által a fékfolyadékok specifikációjára vonatkozóan megadott előírásokat be kell tartani.
Elérhetőség: Szállítható
7 135 Ft
  • Ez a termékadatlap a gépjárművek fék- és kuplungberendezéseiben hidraulikafolyadékként alkalmazásra kerülő ATE DOT 4 SL.6 fékfolyadék tulajdonságait írja le. Ez – a gépjárművek hidraulikus fék- és kuplungberendezéseiben alkalmazott – fékfolyadék a szélsőséges hidegben jellemző alacsony sűrűsége (viszkozitás) alapján különösen jól alkalmazható elektronikus szabályzású hidraulikakomponensekkel rendelkező fékberendezésekhez, amelyeknél a fékezett keréken a féknyomás gyors modulálására van szükség, különösen a járművek túl- vagy alulkormányozottságának megakadályozására szolgáló berendezések, az ún. Elektronikus menetstabilizátorok (ESP*) esetében. A viszkozitás –40° C melletti maximálisan 700 mm²/s értéke körülbelül csak a fele a piacon kapható sok DOT 4-folyadékénak és ezáltal teljesíti az ISO 4925 szabványnak az alacsonyértékű, alacsony hőfokú viszkozitású fékfolyadékokra vonatkozó követelményeit (6. osztály). A fékfolyadék polietilénglikol-éterek, polietilénglikolok és azok bórsavészterei aminokat, adalékokat és stabilizátorokat tartalmazó keverékéből áll. Az ATE DOT 4 SL.6 fékfolyadék teljesíti és felülmúlja többek között az FMVSS-Nr. 116 – DOT 4, SAE J1704 és ISO 4925, 6. osztály, fékfolyadékokra vonatkozó szabványok követelményeit. Az ATE SL.6 fékfolyadék keverhető olyan más fékfolyadékokkal, amelyek az ISO 4925 6. osztály, DOT 5.1 vagy DOT 4 specifikációit teljesítik. Mindazonáltal a nagyon alacsony hőmérsékleteknél is biztosított ESP-funkcionalitást a legjobban az ISO 4925 6. osztály specifikációjú folyadékok garantálják. Tárolhatóság –20° C ... 40° C közti tárolási hőmérsékleten: A gyárilag lezárt csomagolásban max. 5 év. Terméktulajdonságok: Jelleg: Homogén, átlátszó Szín: sárga Forrási hőmérséklet: min. 265° C Nedves forrási hőmérséklet: min. 175° C Viszkozitás –40° C-on: max. 700 mm²/s Viszkozitás +100° C-on: 1,7 ... 2,3 mm²/s Víztartalom: max. 0,20% A fékfolyadékot rendszeresen cserélni kell. A járműgyártó által megadott csereintervallumokat be kell tartani. A járműgyártó által a fékfolyadékok specifikációjára vonatkozóan megadott előírásokat be kell tartani.
Elérhetőség: Szállítható
4 245 Ft

Amit a fékolajról tudni kell


A fékolajra azért van szükség, mert a személyautókban hidraulikus, vagyis nem összenyomható fékrendszerek vannak. Ez a fékrendszer úgy működik, hogy a fékpedálra kifejtett erő nyomást hoz létre, ahol a pedál dugattyúként működik. A pedál arra szolgál, hogy a dugattyút mozgatni lehessen, miközben a másik oldalon egy csőrendszer van, amik végül a tárcsákra nyomják a betéteket, a súrlódás hatására pedig megáll az autó. Minél jobban nyomjuk a pedált, annál nagyobb erőt fejtünk ki, amivel könnyedén szabályozható a fékezés ereje.

Gyakran hallani a kérdést, hogy milyen fékolajat vegyek, és mivel nem csak egy féle létezik, így érdemes megnézni az adott szabványokat. A felhasználói vélemények szerint a Motul és az OMV fékolaj is a kedvencek között szerepel, azonban a végleges vásárlás csak az autótól függ. A tartályon találni fogunk egy számot, aminek meg kell egyeznie a jármű használati útmutatójában feltüntetett értékkel. Ha például DOT 4 fékolajra van szükség, akkor választhatjuk a DOT 4 termékét, bár nyugodtan használható DOT 5.1 jelöléssel is.


A fékolajat is cserélni kell


A fékolaj vagy fékfolyadék azonban sosem lesz örök életű, így számolni kell a cserével. A nyári időszakban a környezeti hideg levegő nem segíti a hűtést, ilyenkor a hosszan tartó fékezések még inkább átmelegítik a rendszert. A folyamatos súrlódás mindig hőtermeléssel jár, gondoljunk csak egy hegyről való leereszkedésre. Itt a kapcsolódó alkatrészek átveszik a hő egy részét, így idővel pára kerül a folyadékba, ami 100 fokon felforr és buborékok keletkeznek, ami a fékolajjal ellentétben összenyomható. Nem véletlen, hogy sok szakértő motorfékezést ajánl, hogy ezzel is kímélve legyen a folyadék.

A nagy hidegben ugyanúgy problémát okozhat a hőmérséklet, mivel, ha jelentős mennyiségű víz van benne, akkor megfagyhat, amitől nem tudunk majd fékezni. Éppen ezért a fékolaj cseréje két évente kötelező. Amennyiben úgy érezzük, hogy kevesebbet használtuk az autót, akkor egy teszter segítségével lehet ellenőrizni a fékolaj állapotát, amiből azonnal kiderül, hogy kibír-e egy újabb évet.


Egyéb vásárlási tudnivalók


A csepp perióduson kívül több árulkodó jelet találni, ami a csere fontosságát mutatja. Az egyik hiba a fékolaj folyás, amit mindig ki kell javítani, ellenkező esetben balesetveszélyessé válik a közlekedés. Az öreg fékolaj csökkenti a biztonságot, ugyanakkor könnyen megismerhető, mert a színe sötétebbé válik. Bizonyos esetekben tartály fedél vásárlásra is szükség lehet, azonban ma már webshopon keresztül is megoldható. A kedvező árak és a rendszeres akciók segítik a felhasználókat, érdemes kihasználni az internet adta lehetőségeket.

A fékolaj forráspontját nem szokták ellenőrizni, a műszaki vizsgának sem tartalma, mivel a mintavételhez mindig bontásra lenne szükség. Amennyiben valaki rendszeresen jár szervizbe, fel szokták hívni a figyelmét a folyadék cseréjére, bár, ha valaki biztosra akar menni, akkor kétévente enélkül is elvégzi. Ráadásul az áraktól sem kell félni, néhány ezer forintból megvan. A fékolaj rendszeres cseréje nemcsak a jármű működéséhez, hanem a biztonsághoz is nagy mértékben hozzájárul.

Termékkategóriák