Segíthetünk? Fékmester Ügyfélszolgálat
Termékek

Termékek

24 termék megjelenítése 33 termék közül
Elérhetőség: Szállítható
3 660 Ft
Elérhetőség: Szállítható
2 980 Ft
Elérhetőség: Szállítható
1 555 Ft
Elérhetőség: Szállítható
1 480 Ft
Elérhetőség: Szállítható
1 975 Ft
Elérhetőség: Szállítható
3 235 Ft
Elérhetőség: Szállítható
3 350 Ft
Elérhetőség: Szállítható
1 335 Ft
Elérhetőség: Szállítható
490 Ft
Elérhetőség: Szállítható
8 180 Ft
Elérhetőség: Szállítható
1 315 Ft
Elérhetőség: Szállítható
2 370 Ft
  • LIQUI MOLY Fékszerelő paszta 10 g.Minden fékrendszerhez.Fékbetétek hátuljához,dobfékek alkatrészeinek kenéséhez.
Elérhetőség: Szállítható
720 Ft
  • LIQUI MOLY féktisztító spray 500 ml.Gyorsan száradó, hatékony készítmény a tárcsák, fékek, dobok, pofák, a fékrendszer részei és egyéb mechanikai alkatrészek tisztítására és zsírtalanítására. olajok, közúti szennyeződések tökéletes eltávolítására. Gyorsan elpárolog.
Elérhetőség: Szállítható
2 135 Ft
  • Maxgear fék és kuplung tisztító 500 ml.Gyorsan száradó, hatékony készítmény a tárcsák, fékek, dobok, pofák, a fékrendszer részei és egyéb mechanikai alkatrészek tisztítására és zsírtalanítására. olajok, közúti szennyeződések tökéletes eltávolítására. Gyorsan elpárolog.
Elérhetőség: Szállítható
1 555 Ft
  • Gyorsan száradó szer féktárcsa, tengelykapcsoló tárcsa, és más fém alkatrészek zsírtalanításához. Tökéletesen és gyorsan eltávolítja a szennyeződéseket a fémfelületekről, gyorsan elpárolog, anélkül, hogy bármilyen szennyeződést okozna.
Elérhetőség: Szállítható
1 675 Ft
  • Féktárcsák, kuplungtárcsák és más fém alkatrészek zsírtalanításához. Tökéletesen és gyorsan eltávolítja a szennyeződéseket a fémfelületektől, gyorsan elpárolog, sérülés nélkül.Általános rendeltetésű alkatrészek tisztítása és zsírtalanítása.
Elérhetőség: Szállítható
9 650 Ft
  • Speciális zsír a fékrendszer mozgó részeinek, például féknyeregnek, vezetõknek, csapoknak és dugattyúknak az összeszerelés során történõ kenésére. Biztosítja a rendszer megfelelő működését. Megakadályozza a korróziót és a lerakódást. Üzemi hőmérséklet: -40 és 220 ° C között.
Elérhetőség: Szállítható
1 090 Ft
  • Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék tárcsa, dob- és ABS fékrendszerekhez és tengelykapcsolókhoz. A kereskedelemben kapható szintetikus fékfolyadékokkal keverhető, a versenysport fékfolyadékainak kivételével. A magas száraz ( >260 oC) illetve nedves forráspont ( >180 oC) hosszú élettartamat biztosít a fékfolyadéknak. A magas forráspont azért fontos, mert a fékfolyadékok elnyelik a levegő nedvességtartalmát, ezáltal csökkentve a forráspontot és ezáltal a fékezés biztonságát is. Minden olyan fékrendszerhez használható, ahol a DOT 5.1, DOT 4 és DOT 3 az előírás. Mindenekelőtt az ABS rendszerekhez került kifejlesztésre. Az alacsonyabb viszkozitás gyorsabb átfolyást garantál az ABS rendszer szelepein keresztül. Ásványi és szilikon bázisú termékekkel nem keverhető. Szabvány: SAE J 1703; ISO 4925; DOT 5.1, DOT 4 & DOT 3
Elérhetőség: Szállítható
3 390 Ft
Elérhetőség: Szállítható
3 480 Ft
  • MOTUL féktisztító spray 500 ml.Gyorsan száradó, hatékony készítmény a tárcsák, fékek, dobok, pofák, a fékrendszer részei és egyéb mechanikai alkatrészek tisztítására és zsírtalanítására. olajok, közúti szennyeződések tökéletes eltávolítására. Gyorsan elpárolog.
Elérhetőség: Szállítható
1 705 Ft
  • Teljesen szintetikus fékfolyadék. Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék és kuplungolaj nagyon magas forrásponttal ( szárazforráspont 312 oC ). Nagyon magas hőstabilitás, aminek eredményeként minden, a versenysportban jelenleg használatos fékrendszerhez megfelel. Meghaladja a viszkozitás kivételével -40 oC-on a DOT 5.1 paramétereit. A nagyon magas nedves forráspont ( 216 ) oC hatékony fékezést biztosít esős időben is. Nem szabad ásványi és szilikonos fékfolyadékokkal keverni. Szabvány: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925
Elérhetőség: Szállítható
4 300 Ft
  • Teljesen szintetikus fékfolyadék hidraulikus működtetésű fék- és váltórendszerekhez. agyon magas forráspont ( 325 oC ), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bázisú DOT 5 (260 oC) és DOT 4 (230oC) értékeit. Nagyon hatásossá teszi a fékezést még szélsőséges körülmények között is. A fékekhez terelendő hűtő légmennyiség csökkentése lényegesen kedvezőbb aerodinamikai kialakítást biztosít a versenyautók számára. Szabvány: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925
Elérhetőség: Szállítható
6 570 Ft
Elérhetőség: Szállítható
2 770 Ft

Amit a fékolajról tudni kell


A fékolajra azért van szükség, mert a személyautókban hidraulikus, vagyis nem összenyomható fékrendszerek vannak. Ez a fékrendszer úgy működik, hogy a fékpedálra kifejtett erő nyomást hoz létre, ahol a pedál dugattyúként működik. A pedál arra szolgál, hogy a dugattyút mozgatni lehessen, miközben a másik oldalon egy csőrendszer van, amik végül a tárcsákra nyomják a betéteket, a súrlódás hatására pedig megáll az autó. Minél jobban nyomjuk a pedált, annál nagyobb erőt fejtünk ki, amivel könnyedén szabályozható a fékezés ereje.

Gyakran hallani a kérdést, hogy milyen fékolajat vegyek, és mivel nem csak egy féle létezik, így érdemes megnézni az adott szabványokat. A felhasználói vélemények szerint a Motul és az OMV fékolaj is a kedvencek között szerepel, azonban a végleges vásárlás csak az autótól függ. A tartályon találni fogunk egy számot, aminek meg kell egyeznie a jármű használati útmutatójában feltüntetett értékkel. Ha például DOT 4 fékolajra van szükség, akkor választhatjuk a Shell DOT 4 termékét, bár nyugodtan használható DOT 5.0 jelöléssel is.


A fékolajat is cserélni kell


A fékolaj vagy fékfolyadék azonban sosem lesz örök életű, így számolni kell a cserével. A nyári időszakban a környezeti hideg levegő nem segíti a hűtést, ilyenkor a hosszan tartó fékezések még inkább átmelegítik a rendszert. A folyamatos súrlódás mindig hőtermeléssel jár, gondoljunk csak egy hegyről való leereszkedésre. Itt a kapcsolódó alkatrészek átveszik a hő egy részét, így idővel pára kerül a folyadékba, ami 100 fokon felforr és buborékok keletkeznek, ami a fékolajjal ellentétben összenyomható. Nem véletlen, hogy sok szakértő motorfékezést ajánl, hogy ezzel is kímélve legyen a folyadék.

A nagy hidegben ugyanúgy problémát okozhat a hőmérséklet, mivel, ha jelentős mennyiségű víz van benne, akkor megfagyhat, amitől nem tudunk majd fékezni. Éppen ezért a fékolaj cseréje két évente kötelező. Amennyiben úgy érezzük, hogy kevesebbet használtuk az autót, akkor egy teszter segítségével lehet ellenőrizni a fékolaj állapotát, amiből azonnal kiderül, hogy kibír-e egy újabb évet.


Egyéb vásárlási tudnivalók


A csepp perióduson kívül több árulkodó jelet találni, ami a csere fontosságát mutatja. Az egyik hiba a fékolaj folyás, amit mindig ki kell javítani, ellenkező esetben balesetveszélyessé válik a közlekedés. Az öreg fékolaj csökkenti a biztonságot, ugyanakkor könnyen megismerhető, mert a színe sötétebbé válik. Bizonyos esetekben tartály fedél vásárlásra is szükség lehet, azonban ma már webshopon keresztül is megoldható. A kedvező árak és a rendszeres akciók segítik a felhasználókat, érdemes kihasználni az internet adta lehetőségeket.

A fékolaj forráspontját nem szokták ellenőrizni, a műszaki vizsgának sem tartalma, mivel a mintavételhez mindig bontásra lenne szükség. Amennyiben valaki rendszeresen jár szervizbe, fel szokták hívni a figyelmét a folyadék cseréjére, bár, ha valaki biztosra akar menni, akkor kétévente enélkül is elvégzi. Ráadásul az áraktól sem kell félni, néhány ezer forintból megvan. A fékolaj rendszeres cseréje nemcsak a jármű működéséhez, hanem a biztonsághoz is nagy mértékben hozzájárul.

Termékkategóriák