Nagy teljesítményű, hosszú élettartamú, teljes mértékben szintetikus fékfolyadék. Javasolt bármely típusú hidraulikusan működtetett fék és kuplung rendszerhez, és speciálisan az ABS rendszerekhez. Ezt a nem szilikon alapú folyadékot a DOT 5.1 szabványnak megfelelően fejlesztették ki, és megfelel a DOT 4 és DOT 2 gyártói ajánlásoknak is. Úgy alakították ki, hogy biztonságos fékezést biztosítson a legnehezebb feltételek mellett is. DOT 5.1, FMVSS DOT 3, FMVSS DOT 4, FMVSS DOT 4plus, SAE J1703
Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék tárcsa, dob- és ABS fékrendszerekhez és tengelykapcsolókhoz. A kereskedelemben kapható szintetikus fékfolyadékokkal keverhető, a versenysport fékfolyadékainak kivételével. A magas száraz ( >260 oC) illetve nedves forráspont ( >180 oC) hosszú élettartamat biztosít a fékfolyadéknak. A magas forráspont azért fontos, mert a fékfolyadékok elnyelik a levegő nedvességtartalmát, ezáltal csökkentve a forráspontot és ezáltal a fékezés biztonságát is. Minden olyan fékrendszerhez használható, ahol a DOT 5.1, DOT 4 és DOT 3 az előírás. Mindenekelőtt az ABS rendszerekhez került kifejlesztésre. Az alacsonyabb viszkozitás gyorsabb átfolyást garantál az ABS rendszer szelepein keresztül. Ásványi és szilikon bázisú termékekkel nem keverhető. Szabvány: SAE J 1703; ISO 4925; DOT 5.1, DOT 4 & DOT 3
Teljesen szintetikus fékfolyadék. Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék és kuplungolaj nagyon magas forrásponttal ( szárazforráspont 312 oC ). Nagyon magas hőstabilitás, aminek eredményeként minden, a versenysportban jelenleg használatos fékrendszerhez megfelel. Meghaladja a viszkozitás kivételével -40 oC-on a DOT 5.1 paramétereit. A nagyon magas nedves forráspont ( 216 ) oC hatékony fékezést biztosít esős időben is. Nem szabad ásványi és szilikonos fékfolyadékokkal keverni. Szabvány: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925
Teljesen szintetikus fékfolyadék hidraulikus működtetésű fék- és váltórendszerekhez. agyon magas forráspont ( 325 oC ), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bázisú DOT 5 (260 oC) és DOT 4 (230oC) értékeit. Nagyon hatásossá teszi a fékezést még szélsőséges körülmények között is. A fékekhez terelendő hűtő légmennyiség csökkentése lényegesen kedvezőbb aerodinamikai kialakítást biztosít a versenyautók számára. Szabvány: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925