A MOTUL ECO-CLEAN+ a legújabb generációhoz tartozó, teljesen szintetikus, nagyon alacsony SAPS motorolaj, minimális kén- (0,2%) foszfor- (>500ppm) és kénes hamu (0,5%) tartalommal, valamint csökkentett HTHS viszkozitással a redukált üzemanyag fogyasztás érdekében. Az EURO IV-es motorok számára előírt pl. 3 utas katalizátor, vagy korom részecske szűrő - műszaki követelményeket kielégítő, teszteken bizonyított összetétel. Kielégíti az ACEA C1 előírásokat csekély súrlódás és kis viszkozitás. Meghosszabbítja a katalizátor és a részecskeszűrő élettartamát. Az alkalmazhatóságot illetően lapozzuk fel a kezelési útmutatót, mert a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott. Szabvány: ACEA A5/B5/C1; API SM/CF.Ajánlás: MAZDA ( 5-ös és 6-os diesel), FORD részecskeszűrős diesel gépkocsikhoz, Jaguar DDF-fel
A MOTUL ECO-CLEAN+ a legújabb generációhoz tartozó, teljesen szintetikus, nagyon alacsony SAPS motorolaj, minimális kén- (0,2%) foszfor- (>500ppm) és kénes hamu (0,5%) tartalommal, valamint csökkentett HTHS viszkozitással a redukált üzemanyag fogyasztás érdekében. Az EURO IV-es motorok számára előírt pl. 3 utas katalizátor, vagy korom részecske szűrő - műszaki követelményeket kielégítő, teszteken bizonyított összetétel. Kielégíti az ACEA C1 előírásokat csekély súrlódás és kis viszkozitás. Meghosszabbítja a katalizátor és a részecskeszűrő élettartamát. Az alkalmazhatóságot illetően lapozzuk fel a kezelési útmutatót, mert a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott. Szabvány: ACEA A5/B5/C1; API SM/CF.Ajánlás: MAZDA ( 5-ös és 6-os diesel), FORD részecskeszűrős diesel gépkocsikhoz, Jaguar DDF-fel
Csúcsminőségű 100% szintetikus kenőanyag üzemanyag-takarékossági szempontok kielégítésére, kifejezetten a legmodernebb személygépkocsikhoz fejlesztették, olyan benzinüzemű turbófeltöltős vagy szívómotorokhoz, közvetlen vagy központi befecskendezéssel, melyeknél az alacsony súrlódás, extrém alacsony HTHS (kisebb, mint 2,9 mPa. s) viszkozitás az elvárás. Gyári specifikáció: CHRYSLER MS-6395, FORD M2C 929-A, GM DEXOS1 GEN2 API specifikáció: SN, ACEA specifikáció: GF-5
Csúcsminőségű 100% szintetikus kenőanyag üzemanyag-takarékossági szempontok kielégítésére, kifejezetten a legmodernebb személygépkocsikhoz fejlesztették, olyan benzinüzemű turbófeltöltős vagy szívómotorokhoz, közvetlen vagy központi befecskendezéssel, melyeknél az alacsony súrlódás, extrém alacsony HTHS (kisebb, mint 2,9 mPa. s) viszkozitás az elvárás. Gyári specifikáció: CHRYSLER MS-6395, FORD M2C 929-A, GM DEXOS1 GEN2 API specifikáció: SN, ACEA specifikáció: GF-5
Minden évszakban használható, Otto és Diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault, ) csökkentett HTHS viszkozitást ( High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás ) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz(TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem ; együttesen tökéletes motortisztaság. Szabvány: ACEA A5/B5; API SL/CF
Minden évszakban használható, Otto és Diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault, ) csökkentett HTHS viszkozitást ( High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás ) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz(TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem ; együttesen tökéletes motortisztaság. Szabvány: ACEA A5/B5; API SL/CF
Csúcsminőségű 100% szintetikus kenőanyag a maximális védelem és üzemanyag-takarékossági szempontok együttes kielégítésére. Jóváhagyással rendelkezik a Mercedes-Benz és a Volkswagen csoport (VW, Audi, Skoda és Seat) részéről. Kifejezetten a legmodernebb személygépkocsikhoz fejlesztették, benzin vagy diesel üzemű, szívó vagy turbóeltöltős, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű motorokhoz. EURO IV vagy EURO V emissziós normákat teljesítő autókhoz, és amelyek esetében az ACEA C3 motorolaj az előírás, magas HTHS (nagyobb mint 3,5 mPa.s) viszkozitás és közepes hamutartalom (Mid SAPS), csökkentett szulfát hamu (kisebb mint 0,8%), foszfor (0,07 és 0,09% között) és kén (kisebb mint 0,3%) tartalom, vagy ACEA C2 szintnek megfelelő motorolaj, alacsony súrlódási ellenállás, alacsony THS (nagyobb mint 2,9 mPa.s) viszkozitás és közepes hamutartalmú (Mid SAPS) olaj csökkentett szulfát hamu ( kisebb mint 0,8%), foszfor (kisebb mint 0,09%) és kén (kisebb mint 0,3%) tartalommal az elvárás. Akkor alkalmazható, amikor üzemanyag-takarékos kenőanyagot ír elő a jármű gyártója: ACEA C2 szabvány. A motorolaj kielégíti a PSA B71 2290, PEUGEOT, CITROEN szabványt.
Csúcsminőségű 100% szintetikus kenőanyag a maximális védelem és üzemanyag-takarékossági szempontok együttes kielégítésére. Jóváhagyással rendelkezik a Mercedes-Benz és a Volkswagen csoport (VW, Audi, Skoda és Seat) részéről. Kifejezetten a legmodernebb személygépkocsikhoz fejlesztették, benzin vagy diesel üzemű, szívó vagy turbóeltöltős, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű motorokhoz. EURO IV vagy EURO V emissziós normákat teljesítő autókhoz, és amelyek esetében az ACEA C3 motorolaj az előírás, magas HTHS (nagyobb mint 3,5 mPa.s) viszkozitás és közepes hamutartalom (Mid SAPS), csökkentett szulfát hamu (kisebb mint 0,8%), foszfor (0,07 és 0,09% között) és kén (kisebb mint 0,3%) tartalom, vagy ACEA C2 szintnek megfelelő motorolaj, alacsony súrlódási ellenállás, alacsony THS (nagyobb mint 2,9 mPa.s) viszkozitás és közepes hamutartalmú (Mid SAPS) olaj csökkentett szulfát hamu ( kisebb mint 0,8%), foszfor (kisebb mint 0,09%) és kén (kisebb mint 0,3%) tartalommal az elvárás. Akkor alkalmazható, amikor üzemanyag-takarékos kenőanyagot ír elő a jármű gyártója: ACEA C2 szabvány. A motorolaj kielégíti a PSA B71 2290, PEUGEOT, CITROEN szabványt.
A MOTUL X-Clean+ 5W-30 teljesen szintetikus motorolaj olyan korszerű benzines és diesel motorokhoz, amelyek teljesítik az EURO 4 és EURO 5 szabvány előírásait, magas (>3,5 mPa.s) HTHS viszkozitást és közepes SAPS csekély kén- (0,3%), foszfor- (700-900 ppm) és kénes hamu (0,8%) tartalmat gényelnek.
Használható minden olyan gépkocsi motorhoz, ahol előírás a SAE viszkozitás 5W-30, ACEA specifikáció C3, Gyártói engedély BMW LL-04, Gyártói engedély MB-Freigabe 229.51, Gyártói engedély PORSCHE C30, Gyártói engedély VW 504 00 507 00
A MOTUL X-Clean+ 5W-30 teljesen szintetikus motorolaj olyan korszerű benzines és diesel motorokhoz, amelyek teljesítik az EURO 4 és EURO 5 szabvány előírásait, magas (>3,5 mPa.s) HTHS viszkozitást és közepes SAPS csekély kén- (0,3%), foszfor- (700-900 ppm) és kénes hamu (0,8%) tartalmat gényelnek.
Használható minden olyan gépkocsi motorhoz, ahol előírás a SAE viszkozitás 5W-30, ACEA specifikáció C3, Gyártói engedély BMW LL-04, Gyártói engedély MB-Freigabe 229.51, Gyártói engedély PORSCHE C30, Gyártói engedély VW 504 00 507 00
MOTUL SPECIFIC RN0720 5W-30 - 5L Szabványok ACEA A3/B4/C4 Renault RN0720 A MOTUL SPECIFIC 0720 egy új generációs, teljesen szintetikus, nagyteljesítményű motorolaj RENAULT 0720 jóváhagyással. Kimondottan EURO 4-es és EURO 5-ös RENAULT motorok számára kifejlesztve.
A MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 olaj egy teljesen szintetikus új generációs olaj a Volkswagen benzin és gázolaj üzemű motorjaihoz. A VW, AUDI, Skoda és Seat legújabb műszaki követelményeinek megfelelően került kifejlesztésre és tesztelésre. Kiváló minőségi jellemzői alkalmassá teszik a 3 utas katalizátorral és korom részecskeszűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorokhoz való használatra. Megfelel nyújtott (WIV) és hagyományos karbantartási időintervallumos motorokhoz, beleértve a befecskendezős Dieselmotorokat is. Megfelel az olyan járművekhez is, ahol a VW 506 01, 506 00, 503 00, 505 01, 505 00 és 502 00 szabványok valamelyike az előírás ( kivétel : R5 és V10 TDi porlasztós motorok 2006 decemberi gyártásig. Ezen motoroknál a MOTUL SPECIFIC 506 01 506 00 503 00 olajok használhatók.) Jóváhagyás: VW 504 00, 507 00
A MOTUL SPECIFIC 504 00 507 00 olaj egy teljesen szintetikus új generációs olaj a Volkswagen benzin és gázolaj üzemű motorjaihoz. A VW, AUDI, Skoda és Seat legújabb műszaki követelményeinek megfelelően került kifejlesztésre és tesztelésre. Kiváló minőségi jellemzői alkalmassá teszik a 3 utas katalizátorral és korom részecskeszűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorokhoz való használatra. Megfelel nyújtott (WIV) és hagyományos karbantartási időintervallumos motorokhoz, beleértve a befecskendezős Dieselmotorokat is. Megfelel az olyan járművekhez is, ahol a VW 506 01, 506 00, 503 00, 505 01, 505 00 és 502 00 szabványok valamelyike az előírás ( kivétel : R5 és V10 TDi porlasztós motorok 2006 decemberi gyártásig. Ezen motoroknál a MOTUL SPECIFIC 506 01 506 00 503 00 olajok használhatók.) Jóváhagyás: VW 504 00, 507 00
A MOTUL a Specific dexos2TM 5W-30 motorolajat kínálja a GM járműveihez. A kenőanyag gyártó ezt a választ adta a GM által bevezetett új jóváhagyásokra az új európai Opel modellekhez. A GM dexos2 az új előírás mind benzines, mind pedig gázolaj üzemű diesel részecskeszűrős modellekhez. A teljesen szintetikus, közepes SAPS tartalmú MOTUL Specific dexos2TM 5W-30 viszkozitású, ACEA C3 és API SM/CF szabványú motorolaj kimondottan a GM Europe Euro 4 és Euro 5 követelményeket teljesítő, benzin és diesel motorjaival szemben támasztott követelmények kielégítésére került kifejlesztésre. Minden olyan járműhöz használható, ahol a gyártók Opel, Vauxhall és Saab - a GM Opel dexos2TM motorolajat írják elő. A termék az Opel GM LL-A/B-025 kenőanyagot is helyettesíti és mindenféle üzemanyaggal - benzin, gázolaj, biodiesel, bioetanol E85, LPG és CNG - használható. Szabvány: ACEA C3; API SM/CF
A MOTUL a Specific dexos2TM 5W-30 motorolajat kínálja a GM járműveihez. A kenőanyag gyártó ezt a választ adta a GM által bevezetett új jóváhagyásokra az új európai Opel modellekhez. A GM dexos2 az új előírás mind benzines, mind pedig gázolaj üzemű diesel részecskeszűrős modellekhez. A teljesen szintetikus, közepes SAPS tartalmú MOTUL Specific dexos2TM 5W-30 viszkozitású, ACEA C3 és API SM/CF szabványú motorolaj kimondottan a GM Europe Euro 4 és Euro 5 követelményeket teljesítő, benzin és diesel motorjaival szemben támasztott követelmények kielégítésére került kifejlesztésre. Minden olyan járműhöz használható, ahol a gyártók Opel, Vauxhall és Saab - a GM Opel dexos2TM motorolajat írják elő. A termék az Opel GM LL-A/B-025 kenőanyagot is helyettesíti és mindenféle üzemanyaggal - benzin, gázolaj, biodiesel, bioetanol E85, LPG és CNG - használható. Szabvány: ACEA C3; API SM/CF