Segíthetünk? Fékmester Ügyfélszolgálat
Termékek

Termékek

24 termék megjelenítése 25 termék közül
  • 300V POWER RACING minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, híg olaj, amit a versenysportra fejlesztettek ki, turbófeltöltős vagy többszelepes motorokhoz. Használható sorozatgyártású járművekhez is hagyományos Otto és Diesel motorokkal. A versenysportban első sorban rövidebb szakaszokra megfelelő. Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérsékletszilárdság. Nagyon jó hidegindítási tulajdonságok. Nagyon alacsony hőmérsékleten is optimális kenés. Lényegesen csökkentett súrlódási ellenállás a motorban. A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál. Az észter bázis akár 10 oC-kal is csökkentheti az üzemi hőmérsékletet a felső tartományokban, egyúttal nagyon jó tapadást nyújt a fémfelületekhez. Az alacsony 5W-30-as viszkozitás nagyon gyors olajfilm kialakulást eredményez, ami a teljesítményre is kihat stabil olajnyomás és javított olajátöblítés mellett. Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás. Teljesen nyírásstabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellett.
Elérhetőség: Szállítható
12 325 Ft
  • A MOTUL ECO-CLEAN a legújabb generációhoz tartozó, teljesen szintetikus, közepes SAPS motorolaj, kén- (0,3%) foszfor- (>700-900ppm) és kénes hamu (0,8%) tartalommal, valamint csökkentett HTHS viszkozitással a mérsékelt üzemanyag fogyasztás érdekében. Háromutas katalizátorral, vagy korom részecske szűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorok legutobbi követelményeinek figyelembe vételével került kifejlesztésre és tesztelésre Kielégíti az ACEA C2 előírásokat – csekély súrlódás és kis viszkozitás. Meghosszabbítja a katalizátor és a részecskeszűrő élettartamát. Szabvány: ACEA A5/B5/C2; API SM/CF. Jóváhagyás: PSA B 71 2290, RENAULT RN0700
Elérhetőség: Szállítható
4 635 Ft
  • A MOTUL ECO-CLEAN a legújabb generációhoz tartozó, teljesen szintetikus, közepes SAPS motorolaj, kén- (0,3%) foszfor- (>700-900ppm) és kénes hamu (0,8%) tartalommal, valamint csökkentett HTHS viszkozitással a mérsékelt üzemanyag fogyasztás érdekében. Háromutas katalizátorral, vagy korom részecske szűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorok legutobbi követelményeinek figyelembe vételével került kifejlesztésre és tesztelésre Kielégíti az ACEA C2 előírásokat – csekély súrlódás és kis viszkozitás. Meghosszabbítja a katalizátor és a részecskeszűrő élettartamát. Szabvány: ACEA A5/B5/C2; API SM/CF. Jóváhagyás: PSA B 71 2290, RENAULT RN0700
Elérhetőség: Szállítható
19 815 Ft
  • A MOTUL ECO-CLEAN+ a legújabb generációhoz tartozó, teljesen szintetikus, nagyon alacsony SAPS motorolaj, minimális kén- (0,2%) foszfor- (>500ppm) és kénes hamu (0,5%) tartalommal, valamint csökkentett HTHS viszkozitással a redukált üzemanyag fogyasztás érdekében. Az EURO IV-es motorok számára előírt – pl. 3 utas katalizátor, vagy korom részecske szűrő - műszaki követelményeket kielégítő, teszteken bizonyított összetétel. Kielégíti az ACEA C1 előírásokat – csekély súrlódás és kis viszkozitás. Meghosszabbítja a katalizátor és a részecskeszűrő élettartamát. Az alkalmazhatóságot illetően lapozzuk fel a kezelési útmutatót, mert a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott. Szabvány: ACEA A5/B5/C1; API SM/CF.Ajánlás: MAZDA ( 5-ös és 6-os diesel), FORD részecskeszűrős diesel gépkocsikhoz, Jaguar DDF-fel
Elérhetőség: Szállítható
4 560 Ft
  • A MOTUL ECO-CLEAN+ a legújabb generációhoz tartozó, teljesen szintetikus, nagyon alacsony SAPS motorolaj, minimális kén- (0,2%) foszfor- (>500ppm) és kénes hamu (0,5%) tartalommal, valamint csökkentett HTHS viszkozitással a redukált üzemanyag fogyasztás érdekében. Az EURO IV-es motorok számára előírt – pl. 3 utas katalizátor, vagy korom részecske szűrő - műszaki követelményeket kielégítő, teszteken bizonyított összetétel. Kielégíti az ACEA C1 előírásokat – csekély súrlódás és kis viszkozitás. Meghosszabbítja a katalizátor és a részecskeszűrő élettartamát. Az alkalmazhatóságot illetően lapozzuk fel a kezelési útmutatót, mert a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott. Szabvány: ACEA A5/B5/C1; API SM/CF.Ajánlás: MAZDA ( 5-ös és 6-os diesel), FORD részecskeszűrős diesel gépkocsikhoz, Jaguar DDF-fel
Elérhetőség: Szállítható
19 385 Ft
  • Csúcsminőségű 100% szintetikus kenőanyag üzemanyag-takarékossági szempontok kielégítésére, kifejezetten a legmodernebb személygépkocsikhoz fejlesztették, olyan benzinüzemű turbófeltöltős vagy szívómotorokhoz, közvetlen vagy központi befecskendezéssel, melyeknél az alacsony súrlódás, extrém alacsony HTHS (kisebb, mint 2,9 mPa. s) viszkozitás az elvárás. Gyári specifikáció: CHRYSLER MS-6395, FORD M2C 929-A, GM DEXOS1 GEN2 API specifikáció: SN, ACEA specifikáció: GF-5
Elérhetőség: Szállítható
3 040 Ft
  • Csúcsminőségű 100% szintetikus kenőanyag üzemanyag-takarékossági szempontok kielégítésére, kifejezetten a legmodernebb személygépkocsikhoz fejlesztették, olyan benzinüzemű turbófeltöltős vagy szívómotorokhoz, közvetlen vagy központi befecskendezéssel, melyeknél az alacsony súrlódás, extrém alacsony HTHS (kisebb, mint 2,9 mPa. s) viszkozitás az elvárás. Gyári specifikáció: CHRYSLER MS-6395, FORD M2C 929-A, GM DEXOS1 GEN2 API specifikáció: SN, ACEA specifikáció: GF-5
Elérhetőség: Szállítható
11 335 Ft
  • Minden évszakban használható, Otto és Diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault, …) csökkentett HTHS viszkozitást ( High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás ) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz(TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem ; együttesen tökéletes motortisztaság. Szabvány: ACEA A5/B5; API SL/CF
Elérhetőség: Szállítható
3 990 Ft
Elérhetőség: Szállítható
15 190 Ft
  • Minden évszakban használható, Otto és Diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault, …) csökkentett HTHS viszkozitást ( High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás ) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz(TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem ; együttesen tökéletes motortisztaság. Szabvány: ACEA A5/B5; API SL/CF
Elérhetőség: Szállítható
18 400 Ft
  • ACEA C2 /C3, API SN, BMW LL04, DEXOS 2, MB 229.52, FIAT 9.55535-S1 / S3
Elérhetőség: Szállítható
3 295 Ft
  • ACEA C2 /C3, API SN, BMW LL04, DEXOS 2, MB 229.52, FIAT 9.55535-S1 / S3
Elérhetőség: Szállítható
12 660 Ft
  • ACEA C2 /C3, API SN, BMW LL04, DEXOS 2, MB 229.52, FIAT 9.55535-S1 / S3
Elérhetőség: Szállítható
14 985 Ft
  • A MOTUL X-Clean+ 5W-30 teljesen szintetikus motorolaj olyan korszerű benzines és diesel motorokhoz, amelyek teljesítik az EURO 4 és EURO 5 szabvány előírásait, magas (>3,5 mPa.s) HTHS viszkozitást és közepes SAPS csekély kén- (0,3%), foszfor- (700-900 ppm) és kénes hamu (0,8%) tartalmat gényelnek. Használható minden olyan gépkocsi motorhoz, ahol előírás a SAE viszkozitás 5W-30, ACEA specifikáció C3, Gyártói engedély BMW LL-04, Gyártói engedély MB-Freigabe 229.51, Gyártói engedély PORSCHE C30, Gyártói engedély VW 504 00 507 00
Elérhetőség: Szállítható
3 990 Ft
  • MOTUL SPECIFIC RN0720 5W-30 - 5L Szabványok ACEA A3/B4/C4 Renault RN0720 A MOTUL SPECIFIC 0720 egy új generációs, teljesen szintetikus, nagyteljesítményű motorolaj RENAULT 0720 jóváhagyással. Kimondottan EURO 4-es és EURO 5-ös RENAULT motorok számára kifejlesztve.
Elérhetőség: Szállítható
4 095 Ft
  • ACEA C4, Renault RN0720 ; MB 226.51
Elérhetőség: Szállítható
18 645 Ft
Elérhetőség: Szállítható
3 185 Ft
Elérhetőség: Szállítható
14 595 Ft
Elérhetőség: Szállítható
19 505 Ft
  • A MOTUL SPECIFIC 504 00 – 507 00 olaj egy teljesen szintetikus új generációs olaj a Volkswagen benzin és gázolaj üzemű motorjaihoz. A VW, AUDI, Skoda és Seat legújabb műszaki követelményeinek megfelelően került kifejlesztésre és tesztelésre. Kiváló minőségi jellemzői alkalmassá teszik a 3 utas katalizátorral és korom részecskeszűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorokhoz való használatra. Megfelel nyújtott (WIV) és hagyományos karbantartási időintervallumos motorokhoz, beleértve a befecskendezős Dieselmotorokat is. Megfelel az olyan járművekhez is, ahol a VW 506 01, 506 00, 503 00, 505 01, 505 00 és 502 00 szabványok valamelyike az előírás ( kivétel : R5 és V10 TDi porlasztós motorok 2006 decemberi gyártásig. Ezen motoroknál a MOTUL SPECIFIC 506 01 – 506 00 – 503 00 olajok használhatók.) Jóváhagyás: VW 504 00, 507 00
Elérhetőség: Szállítható
4 870 Ft
  • A MOTUL SPECIFIC 504 00 – 507 00 olaj egy teljesen szintetikus új generációs olaj a Volkswagen benzin és gázolaj üzemű motorjaihoz. A VW, AUDI, Skoda és Seat legújabb műszaki követelményeinek megfelelően került kifejlesztésre és tesztelésre. Kiváló minőségi jellemzői alkalmassá teszik a 3 utas katalizátorral és korom részecskeszűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorokhoz való használatra. Megfelel nyújtott (WIV) és hagyományos karbantartási időintervallumos motorokhoz, beleértve a befecskendezős Dieselmotorokat is. Megfelel az olyan járművekhez is, ahol a VW 506 01, 506 00, 503 00, 505 01, 505 00 és 502 00 szabványok valamelyike az előírás ( kivétel : R5 és V10 TDi porlasztós motorok 2006 decemberi gyártásig. Ezen motoroknál a MOTUL SPECIFIC 506 01 – 506 00 – 503 00 olajok használhatók.) Jóváhagyás: VW 504 00, 507 00
Elérhetőség: Szállítható
20 455 Ft
  • A MOTUL a Specific dexos2TM 5W-30 motorolajat kínálja a GM járműveihez. A kenőanyag gyártó ezt a választ adta a GM által bevezetett új jóváhagyásokra az új európai Opel modellekhez. A GM dexos2 az új előírás mind benzines, mind pedig gázolaj üzemű diesel részecskeszűrős modellekhez. A teljesen szintetikus, közepes SAPS tartalmú MOTUL Specific dexos2TM 5W-30 viszkozitású, ACEA C3 és API SM/CF szabványú motorolaj kimondottan a GM Europe Euro 4 és Euro 5 követelményeket teljesítő, benzin és diesel motorjaival szemben támasztott követelmények kielégítésére került kifejlesztésre. Minden olyan járműhöz használható, ahol a gyártók – Opel, Vauxhall és Saab - a GM Opel dexos2TM motorolajat írják elő. A termék az Opel GM LL-A/B-025 kenőanyagot is helyettesíti és mindenféle üzemanyaggal - benzin, gázolaj, biodiesel, bioetanol E85, LPG és CNG - használható. Szabvány: ACEA C3; API SM/CF
Elérhetőség: Szállítható
4 150 Ft
  • A MOTUL a Specific dexos2TM 5W-30 motorolajat kínálja a GM járműveihez. A kenőanyag gyártó ezt a választ adta a GM által bevezetett új jóváhagyásokra az új európai Opel modellekhez. A GM dexos2 az új előírás mind benzines, mind pedig gázolaj üzemű diesel részecskeszűrős modellekhez. A teljesen szintetikus, közepes SAPS tartalmú MOTUL Specific dexos2TM 5W-30 viszkozitású, ACEA C3 és API SM/CF szabványú motorolaj kimondottan a GM Europe Euro 4 és Euro 5 követelményeket teljesítő, benzin és diesel motorjaival szemben támasztott követelmények kielégítésére került kifejlesztésre. Minden olyan járműhöz használható, ahol a gyártók – Opel, Vauxhall és Saab - a GM Opel dexos2TM motorolajat írják elő. A termék az Opel GM LL-A/B-025 kenőanyagot is helyettesíti és mindenféle üzemanyaggal - benzin, gázolaj, biodiesel, bioetanol E85, LPG és CNG - használható. Szabvány: ACEA C3; API SM/CF
Elérhetőség: Szállítható
18 885 Ft
  • Nagyteljesítményű, 100 %-ig szintetikus, üzemanyag takarékos motorolaj FORD és OEM gyártmányú autókhoz, amelyekhez alacsony HTHS ( High Temperature High Shear ) visztkozitású olaj ( 2.9 – 3.5 mPa.s ) az előírás : FORD JAGUAR, LAND ROVER …Ez a 100 %-ig szintetikus motorolaj tökéletes kenést biztosít a FORD legkorszerűbb diesel motorjaihoz, kivéve Ford Ka 2009 (08/2008), Ford Galaxy 1.9L diesel 1995 (02/1995-03/2000) és 2000 (04/2000-02/2006), amelyekhez 917 A olaj ajánlott A FORD 913 D szintén optimális kenést garantál néhány benzinüzemű FORD modellhez, így a 2.5L Duratec Ford Focus ST (2004) és az 1.3L, 1.6L és 1.8L Duratec modellekhez. A FORD 913 D szabvány kiválóan megfelel a Ford Transit Custom (2012) diesel verziójához, továbbá visszamenőlegesen is csereszabatos a FORD más benzin- és diesel üzemű modelljeihez – a kivételként említetteken kívül. A FORD WSS M2C 913D összetételénél fogva sok más olyan diesel és benzinüzemű motorhoz is használható, amelyekhez FORD WSS M2C 913 A, 913 B vagy 913 C az előírt motorolaj szabvány. Az ACEA A5 / B5 előírással kombinálva a MOTUL SPECIFIC 913D 5W-30 ténylegesen energia tartalékot biztosít ( 3 %-nál nagyobb mértékű üzemanyag takarékosság ), és így kielégíti a FORD CO2 mérséklésre vonatkozó elkötelezettségét.
Elérhetőség: Szállítható
17 000 Ft
Termékkategóriák