Az ATE a fékrendszerek igazi szakértője
A Continental Teves nevét a világ összes autógyártója elismeréssel emlegeti. A Continental Teves kimagasló technológiát alkalmazva több, mint 100 éve foglalkozik fékrendszerek gyártásával és fejlesztésével; ők fejlesztették ki többek közt a hidraulikus féket és az ABS rendszert is. Fékrendszereit a versenyautókban is megtalálhatjuk. A cég a magas minőségű termékeinek köszönhetően, több neves autógyárnak is hivatalos alkatrész beszállítója, mint a BMW, Daimler Chrysler, General Motors, Honda, Porsche, Volkswagen, stb. A fékrendszerek gyártása területén elért sikereit annak köszönheti, hogy minden erejével arra törekszik, hogy minél több biztonságot adjon a jelen és a jövő autójába.Ennek érdekében a cég kifejlesztette az elektromos stabilizációs programot (ESP), melyet jelenleg a Audi, BMW, VW, Volvo és a Mercedes Benz alkalmaz.
A frankfurti központú Continental Teves a világ fő féktárcsa gyártója. A cég világpiaci részesedése az ABS, ESP és ASR rendszerek forgalmazása területén meghaladja a 26%-ot, Európában pedig 39%-ra rúg. A cég 10.775 alkalmazottal rendelkezik, munkájuk összehangoltságának eredménye a cég sikereiben visszatükröződik.

ATE teljes körű fékrendszer portfóliót biztosít
Akár féktárcsát, fékbetétet vagy fékdobot keres: mindig megbízhat az ATE szakértelmében és innovációjában, amit több mint 100 év tapasztalata támaszt alá. Az ATE rendszer ellátó vezető autógyártók részére, valamint fékalkatrészek teljeskörű választékával is rendelkezik.
Számos tekintélyes díjjal rendelkezik, amik tanúsítják a termékek kiváló minőségét. Vizuális megjelenés tekintetében, a bevonatolt féktárcsák és más termékek mind a legmodernebb fejlesztéseket képviselik. Az ATE fékbetétek messze túlszárnyalják az ECE R90 szabályozásban előírt törvényi kívánalmakat. Úttörő termékek, mint az ATE kevéssé poroló kerámia fékbetétei bemutatják az innovatív készséget is. Utcai sportfék termékek, mint az ATE Power Disk kitűnő fékhatást garantál nagy sebességnél és kritikus helyzetekben is.
Féktárcsák a piacvezetőtől
Legfontosabb a biztonság, bármilyen vezetési helyzetben: az ATE több mint 100 év tapasztalatával és több mint 95%-os piaci lefedettséggel, féktárcsa csere esetén az első választás. A legnagyobb autómárkák részére gyári (OE) beszállító, de az utángyártott piacra szállított féktárcsák esetében is a legkiválóbb OE anyag felhasználásával készíti termékeit. Betartva, természetesen, a jármű gyártójának specifikációját és egyeztetve az egyes járműtípusokhoz.
Különleges anyagkeverékek, különleges technológia
Az ATE féktárcsák felülmúlják az ECE R90 standard által elvárt minőségi követelményeket, és rendszeresen a legjobbak, a megterhelő teszt procedúrában (E1 az ECE standardban). A magas széntartalmú (HC) féktárcsák optimalizálják a strapabíróságot és megelőzik, például, a fékütést.
Kétrészes féktárcsák
Az ATE ismét megmutatta az innovációs erejét: kétrészes féktárcsákat ajánljuk a sportos járművekhez, sportos vezetéshez. Az ATE utángyártott szektorban az elsők között kínálta a vásárlóknak gyári minőségű szegecselt és csavarozott féktárcsákat. Mindkét technológia esetében a kisebb súly javítja a jármű kezelhetőségét, miközben a teljes felfüggesztésről nyomást vesz le. Németországban nincs szükség GOP-re, mivel az ATE kétrészes és szegecselt féktárcsáit a TÜV Nord teszteli.
Miért használjon eredeti féktárcsákat az ATE-tól:
-
Legújabb OE alapanyagok
Garantáljuk a legmagasabb minőségi követelményeket az optimális fékteljesítmény érdekében
-
Javított hőstabilitást
Magas széntartalmú (HC) féktárcsák elkerülik a fékütést és csökkentik a kopást
-
Alacsony excentricitás
Maximum 30 μm-es gyártási toleranciák biztosítják a tárcsa és betét közti biztonságos távot
-
Minimális vastagság variáció
Maximum 10 μm-es gyártási toleranciák az állandó féknyomaték és vibrációmentes fékezés érdekében
-
Gyártó azonosítás
Azt jelenti, biztos lehet benne, hogy eredeti ATE féktárcsa
Rögzítő csavarok mellékelve
Megfelelő rögzítőcsavarok mellékelve sok modell esetében, egyszerű, biztonságos beszerelés érdekében, és megismerhetőek erről a szimbólumról a csomagoláson.
Bevonatolt féktárcsák
Csúcsminőség korrózióvédett kinézettel
A magas minőségű alapanyagoknak köszönhetően a féktárcsa bevont felülete védett marad a rozsdával szemben még beszerelés után is. Ez nem csak a biztonságot biztosítja, hanem remek kinézetet is kölcsönöz. Az ötvözet környezetbarát alumínium alapú festékrendszerből áll. A csúcsminőségű felvitel és extrém szűk toleranciák (pl. max. 10 μm-es vastagságvariancia) garantálják a kiváló fékteljesítményt, hosszantartó korrózió ellenállást, és remek megjelenést. Több száz variáns közül választhat, amelyek azonnal beszerelhetők tisztítás vagy más kezelés nélkül.
Tesztelt biztonság
A féktárcsák bevonatának bizonyítottan nincs hatása a fékezés közbeni tulajdonságaira: a TÜV Nordnál a sorozat bevezetése előtt végzett próbák megmutatták, hogy a bevonatolt féktárcsák első fékezésekor a bevonat nem vezet a súrlódási együttható jelentős csökkenéséhez.
Az ATE bevonatolt féktárcsák előnyei:
-
Korrózió elleni bevonat környezetbarát anyagból
A bevont területek beszerelés után is védettek maradnak
-
Vonzó dizájn
Erős vizuális benyomás, különösen alufelnikkel kombinálva
-
Széles választék
Az árusított ATE féktárcsák több mint 95%-a már csak bevont formában elérhetőek
-
Semmilyen plusz kezelés (pl. tisztítás) nem szükséges
Csak kicsomagolás és beépítés
-
Legfrissebb technológia
Magas széntartalmú tárcsák (pl. GG 15 HC) extra ötvözéssel
-
Ugyanaz a cikkszám bevonatolt és nem bevonatolt tárcsáknál
Így nem kell átalakítani az ön rendszereit
A féktárcsák bejáratása
Ahhoz, hogy beépítés után eltávolítsa a bevonatot, fékezzen legalább ötször 50 km/h-ról álló helyzetbe a szokásos vezetés közbeni lassulásával. A bevonatok eltávolítása a fékfelületről reszelő hanggal járhat. A bevonat anyagának a betét előtti összegyűlése normális, és nincs hatással a fékezési teljesítményre. Bejáratás után a súrlódó felületek csupasz (fémet mutatnak), és mentesek az üledékektől.
A bevont féktárcsáink is ki vannak egyensúlyozva, és el vannak látva a jármű modelléhez megfelelő rögzítőcsavarokkal.
ATE PowerDisk
Optimálisra tervezve
Erőteljes gyorsítás közben, a sofőrnek képesnek kell lennie biztonságosan megállni kritikus helyzetekben. A maximális fékteljesítmény elérése garantált az ATE Power Disc-kel. A multifunkciós “végtelen hurok” vájata elvezeti a gázokat és a koszt, amely csökkentheti a fékhatást. Ez a hatás megelőzi a fékerőcsökkenést és bővíti a féktárcsa élettartamát.
Sportos megjelenés
Az ATE Power Disc-kel egy motorsportban bizonyított technikában bízhat, a megfelelő karakterisztikus hanggal, és fokozza a járműve sportos megjelenését.
Ellenőrizze ránézésre
A multifunkciós barázda mindezen felül megbízhatóan jelzi a tárcsa kopását. Amikor a kopás a vájat mélységén túlra terjed, itt az idő tárcsát cserélni.
Egyszerű beszerelés drága tisztítás nélkül
A hagyományos féktárcsákat beszerelés előtt környezetre ártalmas anyagokkal kell tisztítani. Az ATE Power Disc korrózióvédelme a tárcsán marad a fékhatás gátlása nélkül. Önnek ez azt jelenti, hogy a beszerelés gyorsabb, és a fékezés optimális.
Tulajdonságok és előnyök:
-
A legjobb fékhatás még nedves utakon is
A forradalmi multifunkciós barázda minimalizálja a fékerőcsökkenést
-
Csökkentett maródás
Még nagy nyomás alatt is
-
Hosszú élettartam
Korrózióellenállást is tartalmaz
-
Könnyű beépítés és rövid szerelési idő
A valamikor megszokott tisztítás nem szükséges
-
Sportos kinézet
Kifejezetten könnyűfém felnikkel!
-
Sajátságos fékezési hang
Még jobb vezetési élményért
A legjobb választás
Az összehasonlítás a legismertebb konkurens céggel tisztán mutatja: az ATE fékbetétek jelentősen jobb teljesítményt nyújtanak minden nézőpontból.
Az előnyök:
-
Tesztelt biztonság
Az ATE fékbetétek rendszeresen a legjobb helyen végeznek a legkeményebb teszteken is (ECE standard); az égetés biztosítja a teljes fékerőt már a kezdetektől
-
Minőség és komfort
Több mint 150 alapanyagkeverék, felhasználások széles skálájára.
-
Széles választék
Több mint 95%-os piaci lefedettség Európában
Nagyobb kényelem, kevesebb zaj
Azért, hogy elkerüljék a fékcsikorgást, az ATE fékbetétek esetén használnak egy közbenső réteget – ez az úgynevezett másodlagos intézkedések - például zajcsillapítók megelőzik a zaj terjedését.
Azonosítás és követhetőség
Az eredeti ATE fékbetétek logóval, azonosítószámmal, az ECE-R90 jelzéssel és a betét keverékével, gyártási tételszámával vannak ellátva. Így biztosított az egyszerű visszakövethetőség garanciális igények esetén.
ATE Ceramic fékbetétek
Kevés por, hosszantartó és kényelmes
Az ATE Ceramic fékbetétek tisztán, halkan és kis kopással működnek. A betétek titka az összetételükben rejlik, ami innovatív rost technológiát alkalmaz. Fékezés közben nagyon kemény, kopásálló karbidokból álló “transzfer hártyát” képez a tárcsán. A fékezés így nem közvetlenül a tárcsán megy végbe, hanem ezen a transzfer hártyán. Ez jelentősen csökkenti a fékbetét kopását.
Kevesebb fékpor
Hagyományos fékbetétekkel összehasonlítva a felniket sokkal kisebb gyakorisággal szükséges tisztítani. A jó minőségű felnik tovább megőrzik fényüket, és a sofőrök nem csak az időn spórolnak, hanem a drága, környezetre ártalmas felnitisztítókon is.
Kevesebb kopás
Széleskörű összehasonlító tesztek kimutatták, hogy az ATE Ceramic fékek jelentősen kevésbé kopnak a standard fékbetéteknél. Ezen felül jelentősen meghosszabbítják a féktárcsák élettartamát is. Ez a csökkenés a kopásban, csökkenti a javítás költségeit.
Kevesebb kopás, több kényelem
Az ATE Ceramic fékbetétek megelőzik a féktárcsa eróziót. Ez megállítja a fékütést, és a hozzá tartozó kormányrázást. Az innovatív fékbetétkeverék csökkenti a zaj mennyiségét fékezés közben.
Nagyon biztonságos
Az ATE Ceramic fékbetétek túlszárnyalják az ECE-R90 standard szigorú követelményeit, és a fékteljesítményük semmilyen módon nem alsóbbrendű a hagyományos fékbetéteknél. Ezen felül teljes mértékben kompatibilisek menetdinamikai szabályzó rendszerekkel.
Egyszerű csere, széles választék
Az ATE Ceramic betétek könnyen a standard betétek helyére illeszthetők a fékek szervizekor, a jármű bárminemű módosítása nélkül. Már több modell elérhető különféle gyártókhoz. És a választék állandóan nő.
Az előnyök:
-
Tiszta technológia
A portermelés kimutathatóan kevesebb, ami jó a környezetnek.
-
Kevesebb kopás
Kevesebb kopás a fékbetéten és a féktárcsán, ami növeli az élettartamot és csökkenti a javítási költségeket.
-
Több kényelem
Halk fékezés, fékütés vagy kormányrázás nélkül
-
Garantált biztonság
Minden Ceramic fékbetét meghaladja az ECE-R90 standard követelményeit.
Dobfékek
Bár évek óta az tendencia a tárcsafékek felé halad, az utóbbi években az autógyártók visszanyúltak a dobfékek előnyeire, és ismét használják őket, különösen a kis és kompakt autók hátsó tengelyein. Feltételezhető, hogy ezt a technológiát fenntartja a piac hosszú távon. Ezért az ATE kínálatában továbbra is megtalálhatók sugárirányban csiszolt és porbevonatolt fékpofák, az előre összeszerelt TopKit-ek, valamint magas minőségű öntöttvas fékdobok - beépített kerékcsapágyasokat is.
Az összeillő alkatrészek tökéletesen garantálnak egy nagyon stabil súrlódási együtthatót és maximális biztonságot.
Válasszon az átfogó kínálatból
-
Fékpofák - elérhetők teljes TopKitekként is a gyors beszerelésért
-
Fékdobok a már bizonyított magasfokú öntöttvas minőségben
Az átfogó választékban csak magasfokú, homogén mikroszerkezetű öntöttvasat talál.
Minden fontos funkcionális méret - mint a fékfelület átmérője vagy a tengely beépítési átmérője - 100%-ban ellenőrizve van gyártás közben. A szűk toleranciák biztosítják a maximális precizitást.
A súrlódó felület érdessége biztosítja, hogy a dob gyorsan fusson; a jó hővezetés biztosítja a stabil súrlódási együtthatókat.
Védelem a termékhamisítás ellen és könnyű követhetőség
Az ATE termékek eredetísége, tisztán és állandóan bizonyítható: a védjegy, cikkszám, kódolt gyártási szám és gyártási időpont bele vannak nyomva a dobba.
Minden előnye:
-
Magasfokú öntöttvas homogén mikroszerkezettel
-
A dobok gyors bejáratása a fékfelületek optimális érdessége miatt
-
Stabil súrlódási együtthatók a jó hővezetés által
-
Sok fékdob elérhető beépített kerékcsapággyal és tartozékaival
Az ESP-hez szükséges gyors reakcióidőt csak fejlett folyadékok használatával lehet elérni, mint az Eredeti ATE SL.6. Az ESP válaszidő tekintetében az alacsony viszkozitású ATE SL.6 jelentősen jobban teljesít a hagyományos DOT 4 és DOT 5.1 folyadékoknál.
Az ATE széles fékfolyadék választékot kínál minden felhasználásra, a klasszikus járművektől a motorsport szektorig:
-
1990 előtt gyártott járművek esetében évi cserét és ATE G (DOT 3) vagy ATE SL (DOT 4) folyadékot ajánlunk
-
Újabb modellek esetében a cserék közti intervallum 2 év. Az alacsony viszkozitású ATE SL.6 6-os ISO osztállyal (DOT 4) már bizonyított itt.
-
A nagy igényű vásárlóinknak és versenyrajongóknak a választékból az ATE TYPE 200-at kínálják. Ebben az esetben elégséges 3 évente folyadékot cserélni.
Kérjük vegye figyelembe az autógyártó ajánlásait a fékfolyadék-csere gyakoriságával és a fékfolyadék minőségével kapcsolatban, a fékrendszer megbízhatósága és biztonsága érdekében.
A kiváló minőségű ATE termékeit megvásárolhatja kedvező áron webáruházunkban.Válassza a közkedvelt, tesztelt , vásárlóink véleménye alapján is legjobb minőségű ATE termékeket.
.png)
Ate származási ország
Németország
Ate minőségi kategória
Felső katagóriás termék, sok márkánál gyári beszállító.
Ate márkában a következő termékek szállíthatók
ABS hidraulika egység, ABS vezérlő, Állító elem, rögzítőfék féknyereg, Automata utánállítás javítókészlet, Első fékbetét, Első fékcső, Első fékpofa, Első kerék javító, Érzékelő, kerékfordulatszám, Fékbetét rögzítő készlet, Fékcső adapter, Fékcsuszka porvédő, Fékdob, Fékerőszabályzó, Fékfolyadék tartály, Fékkopás jelző, Féklámpa kapcsoló, Fékmunkahenger, Fékmunkahenger javító, Féknyereg, Féknyereg javító, Féknyereg tartó, Féknyereg tartozék, Féknyereg vezetőcsavar, Féknyomás szabályzó, Fékolaj tartály dugó, Fékpofa szerelék, Fékrásegítő nyomásérzékelő, Fékszervó dob, Féktárcsa, Féktárcsa csavar, Főfékhenger, Főfékhenger javító, Főfékhenger zárócsavar, Hátsó fékbetét, Hátsó fékcső, Hátsó fékpofa, Hátsó kerék javító, Kézifék bowden, Kinyomócsapágy, Kuplung bowden, Kuplung főhenger, Kuplung gumicső, Kuplung munkahenger, Kuplungfőhenger javító, Kuplungmunkahenger javító, Nagyteljesítményű fékbetét készlet, Nagyteljesítményű fékcső, Nagyteljesítményű féknyereg, Nagyteljesítményű féktárcsa, Nyomáskapcsoló, fékhidraulika, Nyomástároló, fékberendezés, Pedálút érzékelő, fékpedál