Robogó vagy Scooter fékbetétek és féktárcsák
A mai világban találunk már robogókat 50ccm-től lassan 1000ccm-ig is, de ami a legfontosabb: a robogó súlya. Hisz egy 50ccm motornál, míg ez elenyésző, egy 1000ccm robogó estén akár 3-400kg tömeget is meg kell fékeznünk akár 160km/h-s tempóról is. Így aztán nagyon fontos, hogy melyik fékbetétet választja az ember. Ezért gyárt három féle anyagból robogó fékbetétet az EBC Brakes, amivel mindenki megtalálhatja a számára megfelelő megoldást, legyen akár kistestű, nagytestű vagy óriásrobogója is Önnek.
Scooter Aramid robogó fékbetét garnitúra
AZ EBC ezen termékét, a robogókhoz fejlesztette ki. Ez a kevlár és aramid keverékű organikus fékbetét minden robogóhoz megtalálható és minden igényt kielégít általános használat esetén. Kedvező árának köszönhetően igen kedvelt típus.
Scooter Carbon robogó fékbetét garnitúra
A 2014-es év újdonsága volt ez a relatív magas réztartalmú és rendkívül magas karbon tartalmú robogó fékbetét, de mára már talán a legnagyobb kedvenc lett a robogósok körében. A 30% réz teszi az organikus betétekhez képest tartósabbá és a magas karbon tartalma miatt pedig kíméletes a tárcsával. A legkisebb gépektől kezdve az összes olyan nagytestű robogóba is használható, amelyek gyárilag organikus fékbetéttel vannak szerelve.
Scooter Sintermetal robogó fékbetét garnitúra
AZ EBC ezen termékét, a sportosan közlekedő robogósoknak ajánljuk. Mivel a normál robogó betéteken kívül igény merült fel egy sokkal sportosabb betét megalkotására. Így az EBC 2011-ben létrehozta a HH Goldstuff fékbetéteket. Szinte minden robogóhoz megtalálhatok ezek a szinter fékbetétek, melyek sokkal sportosabb használatot tesznek lehetővé.
Premium Aramid fékpofa garnitúra
Ezeknél a dobfékhez való fékpofáknál az alumínium vázat, egy magasnyomású fém fröccsöntésével készítik el, majd erre jó minőségű súrlódó részt ragasztanak egy különleges eljárással. Hagyományos használatra sima felületű súrlódó részt használnak, de sok modellhez úgynevezett "Water-Grooved" kivitel is elérhető, ami egy keresztirányú bemarásokkal rendelkezik, mely megkönnyíti a dobba jutó szennyeződések kivezetését.
Scooter Disc merev kiképzésű robogó féktárcsa
Az EBC Brakes MD-sorozatából származó robogó féktárcsák, speciális acélötvözet precíz megmunkálásával készülnek. A gyári méretek megtartása mellett, eredeti formával rendelkező és egyes modellek esetében hullámos kivitelben is kapható ez a termék. Nyugodtan állíthatjuk, hogy ezek az MD sorozatú féktárcsák és a legújabb fejlesztésű kiváló SFA vagy SFA HH Scooter fékbetétek együtt, minden robogósnak biztonságot nyújtanak.
Vee-Rotor Scooter Disc merev kiképzésű robogó féktárcsa
Vee-Rotor Scooter Disc -teljesen úszó- robogó féktárcsa
Ez a legújabb fejlesztésű féktárcsa család robogókhoz az EBC kínálatában, amit a nagymotoroknál használt Vee-Rotorok formavilágához megfelelően alakítottak ki. Speciális hőkezelt nemesacél ötvözet az anyaga, ami nagyjából 10%-al erősebb súrlódási tulajdonsággal rendelkezik, mint a hagyományos tárcsa anyagok. A korábbi kivitelekhez és más gyártók termékeihez képest is kevesebb a súlya, mivel az ésszerűség határain belül lekönnyítették.
Nagyon fontos, hogy a gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt robogókba minden esetben SFA HH, tehát szinterből készített betéteket kell választani, mivel ehhez méretezték a rendszert!
Új EBC féktárcsához minden esetben új EBC márkájú fékbetétet használjon, mivel a gyár csak így vállal garanciát.
Utcai vagy Streetbike motorkerékpárok
Ebbe a kategóriába beletartoznak a túra motorok, a sport és szupersport gépek, de akár a versenymotorok is.
Premium Aramid fékbetét garnitúra
Ez egy közúti használatra fejlesztett fékbetét keverék, mely kevlár és aramid ill. más karbon szállakat tartalmaz. Az EBC ezen fékbetétei miden fajta motorkerékpárhoz használhatók, de különösen azok a motorosok kedvelik, akik előnyben részesítik a hagyományos fékbetétek adta érzetet. Az EBC saját üzemeiben, Bristolban gyártják és az EBC palettáján, a kitűnő ár-értéke miatt az egyik legkedveltebb terméknek mondható.
Azoknak kínálja az EBC Brakes ezt a terméket, akik többet akarnak egy kommersz fékbetétnél. Ezek a termékek mentesek minden egészséget károsító anyagtól.
V-Pad Sintermetal részben szinter fékbetét garnitúra
Rengeteg kísérlet és tesztkilométer után piacra került a jelenleg kapható legmodernebb Semi Metall technológiával készülő fékbetét család, ami jellemzően Chopper, Cruiser valamint túra gépekhez kapható. Hosszú élettartamát a szinter alkotóinak, tárcsakímélő tulajdonságát pedig a karbon részecskéknek köszönheti és így egyesíti magában a hagyományos, lágyabb fékérzetet nyújtó és a harapós, ám strapabíróbb fékbetétek előnyös tulajdonságait.
Sintermetal fékbetét garnitúra
Az EBC Brakes MD-sorozatából származó robogó féktárcsák, speciális acélötvözet precíz megmunkálásával készülnek. A gyári méretek megtartása mellett, eredeti formával rendelkező és egyes modellek esetében hullámos kivitelben is kapható ez a termék. Nyugodtan állíthatjuk, hogy ezek az MD sorozatú féktárcsák és a legújabb fejlesztésű kiváló SFA vagy SFA HH Scooter fékbetétek együtt, minden robogósnak biztonságot nyújtanak.
Extreme Pro Sintermetal sport fékbetét garnitúra
Az Extreme Pro fékbetét modern szinterfém technológiával készül, az EBC High-tech üzemeiben és kapható az összes sportmotorhoz. A szinterfémmel kevert molibdén és wolfram adalékoknak köszönhetően, garantáltan hosszabb élettartamot, jobb teljesítményt és optimális súrlódási tulajdonságot biztosít. Az új összetételű anyagnak nagyon jók a termikus tulajdonságai, mivel már a fékkar első behúzásával jobb érzetet ad és gyorsabban bejáródik, mint korábban. Ideális pályázó, gyors utcai és versenymotorokba, de miután az új anyagok és a gyártási folyamatok miatt drágább, leginkább a kompromisszumokat kerülő motorosoknak, versenyzőknek és versenycsapatoknak ajánlja az EBC Brakes.
Sintermetal verseny fékbetét garnitúra
A GPFAX verseny fékbetét mindazokkal a jó tulajdonságokkal rendelkezik, mint az elődei, ráadásul a legnagyobb súrlódási tényezője még azoktól is jobb, amivel egy fantasztikus fékerőt biztosít. Ennek a tulajdonságnak köszönhető, hogy kizárólag a verseny közben kialakuló körülmények hatására tudja elérni az optimális, üzemi hőmérsékletét. A tesztek alapján, még határozottabb fékhatás jellemzi, mint elődeit, de csakis teljesen üzemmeleg állapotban. Azoknak a "profi" versenyzőknek és pályákon motorozóknak a legjobb megoldás, akik szállító járművel viszik a motorjukat a pályáig és csak a zárt területre használják azt. Leginkább olyan motorosoknak, versenyzőknek és versenycsapatoknak ajánlja az EBC Brakes, akik kompromisszumok nélküli fékmegoldást akarnak.
Pro-Lite Disc -teljesen úszó- sport féktárcsa
Pro-Lite Contour Disc -teljesen úszó- sport féktárcsa
A Pro-Lite féktárcsa a gyári tárcsák tökéletes helyettesítője. Úszó féktárcsa, ami egységet alkot a kiváló minőségű szegecsekkel rögzített belső tányérral. A külső tárcsagyűrű speciálisan edzett acélból készül, ami a megfelelő fékbetétekkel akár 10%-al több fékerőt biztosít, mint más tárcsa anyagok. A különösen könnyű belső tányér, ezüst vagy arany színre eloxált kovácsolt alumínium ötvözetből készül. Olyan szegecsekkel szerelik, amelyek a legjobb minőséget képviselik. A Pro-Lite Contur Plus féktárcsa műszaki szempontból megegyezik a Pro-Lite tárcsákkal, viszont kisebb a súlya és egy modern hullámos Contour formával rendelkezik.
X-Series Disc -teljesen úszó- sport féktárcsa
X-Series Contour Disc -teljesen úszó- sport féktárcsa
Az X szériás tárcsák, mára már világszerte a legnépszerűbbek. Ez a féktárcsa család egy speciális nemesfém ötvözetből készül és több mint 10%-al magasabb súrlódási tulajdonsággal rendelkezik, mint a hagyományos hőkezelt nemesacél tárcsák. A hagyományos tárcsákhoz képest az X-széria súlya 5%-al és az XC-szériáé, még további 5%-kal kevesebb a hatszegecses rendszernek és a szuperkönnyű belső tányérnak köszönhetően. Nem a hagyományos kör alakú szegecsekkel szerelik a tárcsákat hanem az EBC mérnökei által kifejlesztett és szabadalmazott „SD rendszer"-rel, ami lehetővé teszi a külső és belső tárcsa közti hőtágulás kompenzálását a szegecsek és furatok károsodása nélkül.
Vintage stílusú teljesen úszó féktárcsa
2017 újdonsága ez a tárcsa család. A régi stílusú formát ötvözi a modern technológiával és ezzel tökéletes megoldást kínál a restaurálásra vagy Cafe Racer építésre. Teljesen úszó féktárcsa, ami egységet alkot a kiváló minőségű szegecsekkel rögzített belső tányérral. A külső tárcsagyűrű speciálisan edzett acélból készül, ami a megfelelő fékbetétekkel akár 10%-kal több fékerőt biztosít, mint más rozsdamentes anyagok. A különösen könnyű belső tányér feketére eloxált kovácsolt alumínium ötvözetből készül. A szegecsek pedig a legjobb minőséget képviselik. A Vintage tárcsák furatképe az egymást takaró furatokkal megakadályozzák a tárcsa és a betét sorjásodását, ezáltal a fékbetétek egyenletesebben kopnak és hosszabb az élettartamuk.
Solid Disc merev kiképzésű féktárcsa
Solid Contour Disc merev kiképzésű féktárcsa
Azoknál az utcai motorkerékpároknál, amelyeknél gyárilag merev kiképzésű acéltárcsát alkalmaznak az első kerékhez, ebből a tárcsa családból tudunk választani a régi helyett. A legmegfelelőbb cseremegoldás a gyárilag merev kiképzésú féktárcsával ellátott motorok esetében. A hátsó tárcsák esztétikai és használati értékét is növeli egy ezüst vagy aranyszínezetű cink réteg, amivel bevonatoltak. Ez azért készül így, hogy azokon a helyeken védve legyenek a korróziótól, ahol a fékbetét nem érintkezik a tárcsával. Természetesen sokféle motorkerékpárhoz választhatók, az EBC Brakes sikeres Contur-Design megoldásával esztétikusabbá varázsolt hátsó féktárcsái is.
Vee-Rotor féktárcsa -arany,fekete,kék,narancssárga,zöld kerékaggyal- sport féktárcsa
Ennek a féktárcsacsaládnak miden technikai tulajdonsága hasonló az X-széria tárcsáihoz, de formájával és a színes belső tányér részével mégis egy teljesen új irányvonal. Egy speciális nemesfém ötvözetből készül a külső gyűrű, ami több, mint 10%-kal magasabb súrlódási tulajdonsággal rendelkezik, mint a hagyományos hőkezelt nemesacél. A korábbi kivitelekhez és más gyártók termékeihez képest is kevesebb a súlya, ami a hatszegecses rendszernek és az X-szériából átvett szuperkönnyű belső tányérnak is köszönhető. A kiváló „SD rendszer" lehetővé teszi, hogy mindössze hat darab szegeccsel is tökéletesen teljesítsenek ezek a kiváló termékek.
Vee-Rotor merev féktárcsa
A legkönnyebb hátsó féktárcsacsalád az EBC kínálatában, ami párosítható az első kerekeknél használt Vee-Rotorok-hoz, mivel annak a formavilágának megfelelően alakították ki. Egy speciális nemesacél ötvözetből készül a tárcsa, ami nagyjából 10%-kal erősebb súrlódási tulajdonsággal rendelkezik, mint a hagyományos hőkezelt nemesacél. A korábbi kivitelekhez és más gyártók termékeihez képest is kisebb a súlya, mivel a lehetőségekhez mérten maximálisan kikönnyített.
Sreetfighter & Custom Disc -teljesen úszó- féktárcsa
Az MD-CC jelű Custom és Streetfhigter tárcsák inkább a japán és európai modellekhez készülnek és a formaviláguk ennek megfelelően egy másik stílust képviselnek, viszont műszaki szempontból a kialakításuk hasonló. A polírozott belső tányér ezeknél a tárcsáknál edzett alumínium ötvözetből van és színtelen lakkréteg védi a behatásoktól. Az összes Custom és Streetfighter tárcsa az EBC mérnökei által kifejlesztett egyedülálló „SD” technológiával készül.
A robogókhoz fejlesztett fékbetétek egyes esetekben hasonlítanak a motorkerékpárok fékbetéteihez, de teljesen eltérő igénybevételre lettek optimalizálva, ezért tilos ezeket nagymotorokba használni!
Új EBC féktárcsához minden esetben új EBC márkájú fékbetétet használjon, mivel a gyár csak így vállal garanciát.
Off-Road motorkerékpárok, járművek
Ebbe a kategóriába tartoznak a Enduro, MotoCross és ATV/Quad járművek.
Carbon-Graphite fékbetét garnitúra
AZ EBC ezen termékét elsősorban az Enduro, MotoCross és ATV/Quad gépekhez ajánlja. A fékbetét magas carbon (szén) tartalma miatt nem melegszik túl, így a hő nem adódik át féktárcsára és a fékrendszer egyéb elemeire. A TT fékbetétek klasszikus fékérzetet nyújtanak és ezért nagyon jó választásnak mondhatók utcai használatra, de akár gyors MotoCross, Enduro és ATV versenyekhez is ideálisak.
Sintermetal nagyteljesítményű fékbetét garnitúra
Az EBC ezen terméke elsősorban Off-Road ás ATV gépekhez lett kialakítva. Az R-széria fékbetétei minden Off-Road körülmény között gondoskodnak a maximális fékerőről, lehet hőség vagy fagy, nedvesség, sár, víz, homok. R sorozatú fékbetétek egyaránt jól alkalmazható a kétkerekű és négykerekű gépeken. Emiatt nagyon kedvelt ATV/Quad használók körében, hisz ebben ez esetben lehet bármilyen körülmény, tervezhet bármilyen túrát, a fékhatás mindig tökéletes lesz. Mostantól nem számít, ha féktárcsa extrém túrákon beleér a sárba, a fékerő mindig maximális lesz. Az EBC R sorozatú betéteti szállíthatók minden modern Off-Road és ATV kerékpárhoz, jóval az eredi gyári árak alatt.
Off-Road Race Sintermetall verseny fékbetét garnitúra
Verseny fékbetét szinterfémből MotoCross és ATV/Quad gépekhez. Ez a fékbetét a napjainkban gyártott fékbetétek között a legjobb dörzsértékkel és fékerővel rendelkezik ha eléri az optimális hőmérséklettartományt. A MotoCross és ATV versenyigényeknek megfelelően, legszélsőségesebb körülmények között is biztosítja a maximális fékteljesítményt és féktulajdonságait egész élettartama alatt megőrzi. Az EBC egyedülálló gyártóként , ezeknek a fékbetéteknek nagy részét egy ingyenes csúszó-vezető csappal, kiegészítve szállítja. Ezek a termékek is az EBC Brakes saját High-tech üzemében Clevelandban (USA) készülnek.
Premium Aramid Off-Road fékpofa garnitúra
Ezeknél a dobfékhez való fékpofáknál az alumínium vázat, egy magasnyomású fém fröccsöntésével készítik el, majd erre jó minőségű súrlódó részt ragasztanak egy különleges eljárással. Közúti használatra sima felületű súrlódó résszel készülnek, de sok ATV modellhez úgynevezett "Water-Grooved" kivitel is elérhető, ami egy keresztirányú bemarásokkal rendelkezik, mely megkönnyíti a dobba jutó szennyeződések kivezetését.
Off-Road Disc merev kiképzésű féktárcsa
Off-Road Contour Disc merev kiképzésű féktárcsa
A ATV-Quad, Enduro és Cross motorokhoz első és hátsó féktárcsák, melyek mérete 100%-ban megegyezik a gyári "széria" tárcsákéval. Precíz megmunkálása során egy optimális szintig keményítik, ami azért rendkívül fontos, mert a túl kemény tárcsának a súrlódási tulajdonságai gyengék ráadásul, ha vizet kap verseny közben, akkor könnyen elrepedhet. A puha tárcsa pedig túlságosan hamar elkopik és a betétet is jobban koptatja. Így aztán EBC Brakes nagyteljesítményű féktárcsái erős nemesacél anyagból készülnek, és hosszú élettartamot biztosítanak a fékbetétnek is. Hagyományos formájú tárcsa, minden Off-Road járműhöz kapható, Contour (hullámos) formatervezésű viszont csak a kétkerekűekhez.
Extreme Off-Road X-Series Disc -teljesen úszó- féktárcsa
A Vee-Rotor formavilágának átültetését az Off-Road járművekre, ezzel a tárcsasorozattal oldotta meg a gyár. Az Angliában készülő MX-C tárcsákat lézerrel munkálják hullámos formájúra, így könnyebbek, jobb az öntisztulásuk és a hűtésük is, mint a gyári széria tárcsáknak és így kiválóan alkalmasak sport- és versenycélokra.
Enduro Contour Disc merev kiképzésű hátsó féktárcsa
Kifejezetten Enduro motorokhoz fejlesztett hátsó merev tárcsa, amin nincsenek furatok a fékbetét által érintett területeken. Sáros, iszapos, szennyező terepeken előnyös a teljesen sima felülete, mert így kevésbé tapadnak meg rajta ezek az anyagok. Furcsa formájú külső kerületét pedig az alacsonyabb súly elérése miatt kapta.
UTVX féktárcsa
Egy teljesen új féktárcsa sorozat az ATV / Quad / Side x Side gépekhez. Az első kísérleteket teljesen körprofilú próbadarabokkal végezték, de kontúros profiljával könnyebb lett és javult öntisztító képessége, miközben jobb a fékhatása is. Prémium minőségű német nemesacél alapanyagokból készítik és a munkafolyamatokat pedig 100%-ban brit üzemekben végzik. Tartósabbak és mégis olcsóbbak ezek a termékeink, mint az eredeti gyári féktárcsák.
Oversize -teljesen úszó- féktárcsa készlet
Oversize Contour -teljesen úszó- féktárcsa készlet
Egy teljesen úszó konstrukció, precízen megmunkált és hőkezelt nemesacél tárcsa, ami Contour kivitelben kapható. 280mm-es átmérője a fékerő jelentős megnövekedését idézi elő, mellőzve a túlméretezett tárcsákra jellemző "Grounding" effektust. Minden MX-OS féktárcsa-szettet, egy a Ted Devol által formatervezett, optikailag rendkívül igényes féktárcsa-adapterrel kompletten szállít a gyár. Ez egy nagyon népszerű féktárcsa-szett az USA-ban, de világviszonylatban is előkelő helyet foglal el a Tuning-tárcsák között. Természetesen Mini-MotoCross gépekhez is létezik Oversize MX féktárcsa-átalakító szett. Ez a készlet 80-85ccm-es Cross motorokhoz tartalmaz egy optimális, 250mm átmérőjű hullámos kivitelű tárcsát és egy adaptert a munkahengerhez.
Supermoto -teljesen úszó- féktárcsa készlet
Supermoto Contour Disc szett -teljesen úszó- féktárcsa
A 320mm-es első féktárcsa átalakító-szett tartalma egy ultrakönnyű kovácsolt alumíniumötvözet, belső tárcsatányérból és 4mm-es erős nemesacél tárcsából, amely a megfelelő minőségű fékbetéttel a maximálisan elérhető fékerőt biztosítja. Hűtő és szennyeződés elvezető furataival a súlya optimális. A külső egység 9 db stabil szegeccsel illeszkedik a belső tányérhoz. Az átalakításhoz nélkülözhetetlen, (színesre eloxált) fékmunkahenger adapter a készlet tartozéka. A legtöbb modern Enduro kerékagyára és teleszkópjára problémamentesen felszerelhető a hozzá tervezett egység. Fon
Nagyon fontos, hogy a gyárilag szinter fékbetétekkel szerelt motorkerékpárokba minden esetben szinterből készített betéteket kell választani, mivel ehhez méretezték a rendszert!
A versenypályára készített termékek közúton használni veszélyes és tilos! Új EBC féktárcsához minden esetben új EBC márkájú fékbetétet használjon, mivel a gyár csak így vállal garanciát.
Motorkerékpár kuplung alkatrészek
EBC Erősített kuplungrugó készlet
Az EBC CSK kuplungrugói kb. 10%-kal erősebbek, mint a gyári rugók. Így tökéletes választás sok olyan modellnél, ahol gyári betegség az alulméretezett kuplung, de kifejezetten ajánljuk azok számára akik az átlagosnál sokkal jobban igénybe veszik a járművüket. (tuning, gyorsulás, versenyzés) Természetesen, beépítés után valamivel több erő szükséges a kuplungkar behúzásához, de cserébe egy sokkal erősebb és csúszásmentes kuplungot kapunk.
EBC Prémium parafás kuplung lamella készlet
Az EBC CK típusú kuplung lamellák dörzsfelülete impregnált parafa, alumíniumrészecskék és műgyanta felhasználásával készülnek. Ez a technológia rendkívüli hőtűrő képességet és hosszú élettartamot biztosít a lamelláknak. A EBC CK készletek mindig az adott típushoz szükséges megfelelő mennyiségű kuplung lamellát tartalmazzák. Szeretnénk megemlíteni, ha kuplung fémlamellái is megkoptak, akkor csak komplett kuplung cseréjével javítható a kuplung.
EBC Dirt Racer Clutch komplett kuplung készlet
AZ EBC DRC kuplung szett ugyanúgy alumínium szemcsés parafa alapanyagból készül és műgyantával van impregnálva, mint a CK sorozat kuplung lamellák, de ezen kívül a készlet tartalmazza az acéltárcsákat és az EBC CSK 10%-kal megerősített rugókészletét is.
EBC Street Racer Clutch aramid lamella készlet
Az EBC SRC kuplung lamella készleteinél, a dörzsfelület kevlár és más egyéb anyagokat tartalmaz , így jóval nagyobb a hőtűrő képessége. Sokkal harapósabban, gyorsabban és precízebben működik, mint a hagyományos parafa kuplung lamella. Mindamellett sokkal hosszabb élettartalommal rendelkeznek ezek SRC kuplung lamellák. Ezek a kuplung lamella készletek nem tartalmazzák a fémlamellákat, de az EBC CSK 10%-kal erősített rugói benne vannak a csomagban.
EBC Sport Racer Komplett aramid kuplung készlet
Az EBC az SRK kuplung készleteket, erős utcai, sport- és versenymotorokba ajánlja. Ez a sorozat alapjaiban ugyanazokat a jó tulajdonságokkal rendelkezik mint az SRC-széria, de két lényeges alkatrész került ezekbe a készletekbe. A szett tartalmazza a rugókat, illetve egyes modelleknél az erősített "Diaphragma" tányér membránrugót és egy garnitúra rendkívül jó minőségű acéllamellát.
EBC Racer Carbon Fiber kuplung lamella készlet
Korábban a CKF karbonszál erősítésű tárcsákat az erős Off-Road motorok eredeti, parafás kuplungjainak kiváltásához, tuningolásához ajánlottuk. Mára már tudjuk, hogy nem csak a nagy nyomatékú egyhengereseknél lehet kiváló tuningeszköz, ez a karbonszálas kuplunglamella készlet, hanem a többhengeres sport- és túramotorokhoz is egyre bővül a kínálat. A visszajelzések szerint ezekkel a nagyszerű CKF lamellákkal és az erősített CSK rugókkal még hatásosabb kuplung felújításokat végezhetünk, mint korábban.
EBC Dirt Racer Carbon Fiber versenykuplung készlet
Az EBC DRCF kuplung készletei a karbonszálas technológiával készített dörzslamellákat tartalmazza, de ezen kívül a készlet része még az acéltárcsa és az EBC CSK 10%-kal megerősített rugókészlete is. Ez a termék az EBC jelenlegi legerősebb Off-Road kuplung sorozata. Kiválóan alkalmas a legmagasabb szintű sport és verseny használatra MotoCross illetve ATV gépekhez.
EBC Clutch Tool kuplungszerelő szerszám
Minden motorkerékpár esetében a kuplungrögzítő anyát gyárilag meghatározott nyomatékkal kell meghúzni és ehhez kell ez a szerszám, mivel nélküle csak barkácsolni lehet. Ez a szakszerűtlen beavatkozás sokszor a kuplung deformálódását okozza. A különböző méretű kuplungokhoz különböző célszerszámokat kell használni. Ezt az adott járműnek megfelelő formában és méretben tudják megrendelni vásárlóink.