Segíthetünk? Fékmester Ügyfélszolgálat


Hogyan tudok kapcsolatba lépni Önökkel?
Munkanapokon, hétfőn 9:00-17:00, keddtől-péntekig 8:00-17:00 között telefonon, e-mailben vagy munkaidőben akár személyesen is elérhetőek vagyunk debreceni irodánkban.

Hogyan tudok rendelni Önöktől?
Rendelését leadhatja a webáruházunkban, de akár e-mailben vagy telefonon, minden esetben igaz, hogy a feltüntetett bruttó kedvezményes ár vonatkozik Önre.

Milyen fizetési lehetőség érhetők el?
Kiszállítás esetén válaszható a sima utánvétel (ilyenkor a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tud fizetni) és ugyancsak elérhető a bankkártyás vagy banki utalásos előre fizetési forma. Fontos, hogy a saját autóval végzett kiszállítás (Debrecen táblán belül és táblán túl) esetén nincs lehetőség bankkártyával fizetni a futárnál, ha így szeretne fizetni csak előre tudja ezt rendezni. Irodánkban személyes átvétel esetén lehetőség van készpénzzel vagy bankkártyával fizetni.

Az árajánlatomra, vagy rendelésemre nem jött még válasz?
Kollégáink munkaidőben pár órán belül válaszolnak minden árajánlatra, és a rendelések esetén is rövid időn belül mindenkinek kapnia kell egy nem automata e-mailt, mely mindig tartalmazza a kiszállítás pontos napját. Ha ezek esetlegesen nem érkeznek meg, kérem, jelezzék, mert valószínűleg nem jó e-mail cím lett megadva, vagy a válaszleveleket érdemes a spam-ek között keresni.

A webáruházban feltüntetett árak bruttóban vagy nettóban értendőek?
Természetesen, minden általunk feltüntetett ár bruttó (tartalmazza az ÁFÁ-t), de az esetleges szállítási és utánvételi költséget nem.

A webáruházban feltüntetett termékek mindegyike szállítható?
A webshopban szereplő több mint egymilló termék nagy számából adódóan nem tudjuk biztosítani, hogy minden alkatrész mindig szállítható, de mostanra a legtöbb márkát már több beszállítótól is be tudjuk szerezni, így legtöbb termék elérhető. Azt tudjuk tanácsolni hogy figyelje a termékek mellett elhelyezett szállíthatósági információt illetve a szállíthatóságról érdeklődjön, ha azt írja a webshop. A rendelés feldolgozása során a kiszállítás napjáról pontosan visszaigazolunk. Amennyiben egy termék éppen nem rendelhető igyekszünk más, azonos minőségű ás árú alternatívát ajánlani.

A nulla forintos termékek nem szállíthatók, nem lehet megrendelni őket?
Ha a webáruházunkban egy termék nulla forinttal szerepel, az csak annyit jelent, hogy a fő beszállítónktól nem rendelhető. Szerencsére, mostanra már sok terméket több beszállítótól is be tudunk szerezni, így ha vagy e-mailben, vagy telefonon, cikkszám alapján érdeklődik a termék felől, legtöbb esetben tudunk segíteni Önnek a beszerzéssel kapcsolatban.

Csak az oldalon megtalálható termékekben tudunk segíteni?
Nem, szerencsére a magyarországi összes nagy beszállítóval kapcsolatban állunk, de ez már tovább bővült egy lengyel, egy cseh, és egy román beszállító termékeivel is. Vagyis jóval több termékben és márkában tudunk segíteni, mint ami az oldalunkon egyelőre megtalálható. (természetesen ezt folyamatosan fejlesztjük)

Mennyi időn belül kapom meg a megrendelt terméket?
A termék szállíthatósága esetén, legtöbb termékünkre igaz, hogy ha a rendelés 12 óráig megtörténik, akkor már aznap elküldésre kerül a termék és másnap kiszállításra kerül a csomag. Ha csak külső forrásból tudjuk beszerezni a terméket, akkor egy plusz nappal később lehet Önnél a megrendelt áru. Erről mindig e-mailben küldünk visszaigazolást.

Hogyan tudom lemondani a megrendelt terméket?
Természetesen, ha valamelyik termékünket megrendelte, azt akár telefonon, akár e-mailben is lemondhatja. Ez semmilyen következménnyel vagy plusz költséggel nem jár.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Minden terméket visszaveszünk 14 naptári napon belül. Eredeti csomagolásában legyen a termék, és az alkatrész eredeti csomagolása mindig legyen egy fedőcsomagolással ellátva, így kevésbé sérülhet szállítás során. A gyári eredeti csomagolásnak is újból eladható külsővel kell rendelkeznie. (nem széttépett, zsíros, ragasztott stb.) Maga a termék se legyen sérült, nem lehetnek rajta beépítési nyomok és a szállításból eredő sérülések.

Nem megfelelően becsomagolt, sérülten visszaküldött termékeket nem áll módunkban átvenni és visszavásárolni!

Egyes beszállítók 14 munkanap után is visszaveszik az árut, de bizonyos százalék levonása után teszik csak ezt meg. Erről mindig csak a konkrét termék esetében tudunk pontos felvilágosítást adni. Ha a megrendelt termék sokkal később kerül beszerelésre, akkor érdemes ellenőrizni, hogy jó lesz-e az autóhoz.

Mi a megrendelésnek a menete, miről kapok visszaigazolást, hova kell utalnom, ha az utalást választottam?
A webáruházban történő megrendelést követően küldünk egy visszaigazoló e-mailt. Ezt követően a kollégáink küldenek egy személyre szabott e-mailt, melyben feltüntetjük a kiszállítás pontos napját. Ezen e-mail tartalmazza a banki adatokat, ha a megrendelés leadásakor az előre utalást választották ki ill. a bankkártyás fizetéshez szükséges linket. A futárszolgálat a kiszállítás napján, a megrendeléskor megadott telefonszámra küld automatikusan egy sms-t, és az sms szövegrészében megadott telefonszámon lehetőség van a futár elérésére, és egyeztetésre. A Magyar Posta esetében, a csomagot két napon belül megpróbálják kézbesíteni, ha ez idő alatt nem találják otthon a címzettet, akkor a postán átvehető a csomag.

Bankkártyás fizetést választottam, de nem lettem átirányítva a banki fizető oldalra?
A bankkártyás fizetés nem automatikus a vásárlás végén. Ez azért van, mert sok esetben a megadott alvázszám alapján korrigálnunk kell a beküldött rendelést, így semmi értelme olyat kifizetni, ami már a megrendelés leadásakor megmondható, hogy nem megfelelő az autóhoz. Ezért ha minden megfelelő a beküldött rendelésben, a visszaigazoló e-mailünk tartalmazni a fogja a fizetés indításához szükséges linket.

Nem kaptam SMS értesítőt futárcégtől?
Az SMS küldést az adott futárszolgálat végzi. Annak, hogy nem kapta meg az SMS-t több oka lehet: nem adott meg mobil telefonszámot, nem megfelelő telefonszámot adott meg vagy a futárszolgálat hibázott. Minden esetben ellenőrizze rendelés beküldésekor, hogy jó mobil telefonszámot és e-mail címet adjon meg.

Mit jelent az, hogy egy termék cseredarabos, és milyen feltételek esetén tudjuk visszavenni a visszaküldött régi terméket?
Több termék esetén a gyártók úgy kínálják terméküket, hogy a termék alapárán felül egy betétdíjat (cseredarab díjat) is felszámolnak, hisz ezen termékek gyári felújítottak. Így ebben az esetben a termék árán kívül számlázáskor a betétdíj ára is kiszámlázásra kerül. A régi termék leszerelését követően Önnek kell visszaküldeni gyári csomagolásban a leszerelt terméket. A visszaküldött régi termék esetében több feltételnek is meg kell felelni, ellenkező esetben a gyártó azt nem veszi vissza, így betétdíj árának a visszafizetése sem történik meg. Betétdíjas (cseredarabos) termékek közé tartoznak a kormányművek, AGR szelepek, hidraulika szivattyúk, féknyergek, féltengelyek stb. Ezeknek a termékeknek a felújítása sokkal több figyelmet igényel ezért csak olyan régi alkatrészek felújítása lehetséges, amelyek az alábbi kritériumokat teljesítik. A visszaküldött termék nem törött, nem hiányos (kormányművek esetén az axiál csuklót is tartalmazni kell), krómozott felületein nincs rozsdásodás. A visszaküldött régi terméket mindig a gyári csomagolásában kell visszajuttatni, és ha azonosító biléták találhatók az új termékekhez, akkor azokat is rá kell szerelni.

A megrendelt terméke(ke)t van mód átvenni a debreceni irodájukban?
Igen, minden termékünket, a megrendelést követően a visszaigazoló e-mailben megadott időponttól át lehet venni a debreceni irodánkban, ha ezt szállítási formát választotta ki a rendelés leadásakor.

A fékbetétek és a féktárcsák árai darabra vagy párban értendőek?
Nálunk is mint legtöbb magyarországi kereskedőnél a féktárcsa ára darabra értendő, de a féktárcsát csak párban szabad cserélni, és csak párban lehet vásárolni. A fékbetéteknél az egy darab az egy garnitúrát jelent, vagyis 4db-ot. (az egy tengelyhez szükséges összes mennyiség benne van a dobozban) Hasonlóan van ez fékdobnál és a hozzá tartozó fékpofánál is.

A lengéscsillapítók ára darabra vagy párban értendő, és hány év garancia van ezen termékekre?
A lengéscsillapítók ára mindig 1 db-ra vonatkozik, attól függetlenül, hogy a webáruházban szereplő képillusztráción hány darab lengéscsillapító szerepel. (lengéscsillapítót párban érdemes cserélni) A legtöbb lengéscsillapítóra 2 év garancia vonatkozik (BILSTEIN, BOGE, SACHS, KAYABA, MAGNETI MARELLI, TRW, OPTIMAL, MONROE stb.) de van egy pár kivétel, amelyre 1 év garanciát vállal a beszállító (ASHIKA,HART,JAPANPARTS stb), természetesen csak akkor ha párban van cserélve és a szerelésről számla készül.

Miért van az, hogy egy általam megrendelt márka dobozában, egy másik gyártó terméke található?
Még a legnagyobb cégek (SKF, LUK, SACHS stb.) sem tudnak minden alkatrészt saját maguk gyártani, ezért egy másik gyártó által gyártott alkatrészt csomagolnak saját márkajelzésű dobozba. Minden ilyen esetben kiemelten ügyelnek a minőségre, csak azonos minőségű termékeket csomagolnak a dobozaikba.

Termékkategóriák